کد خبر: 1016956
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از صدور رایگان شناسه کالا از طریق سامانه جامع تجارت خبر داد.

یوسف پایدار  با بیان اینکه این موضوع برای تسهیل امور و رفع موانع فعالیت واحدهای تولیدی و تجاری پیش بینی شده است، گفت: تمام واحدهای مشمول اجرای طرح شناسه کالا (موضوع ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ) اعم از تولیدی، صنفی و صنعتی، لوازم خانگی، کیف و کفش و البسه و پوشاک می توانند نسبت به اخذ شناسه کالا به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچگونه وجهی اقدام نمایند .

وی افزود: فعالان اقتصادی می توانند از راه ثبت نام در سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir ، بعد از بارگذاری نقش در سامانه جامع تجارت با همان نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه شناسه کالا به آدرس www.cid.ntsw.ir شده و پس از تکمیل فیلدهای توصیفی کالا نسبت به اخذ شناسه کالا اقدام کنند.

پایدار گفت: شهروندان نیز می توانند از طریق شماره گیری #۷۷۷۷*۴* و وارد کردن شناسه ۱۳ رقمی کالا ضمن اطمینان از اصالت کالا، مشخصات کالای مورد نظر خود را نیز دریافت کنند.

واردکننده کالا بعد از اخذ پیش فاکتور از فروشنده موظف است قبل از انجام هر اقدامی نسبت به اخذ مجوز ثبت سفارش اقدام کند که برای این کار باید به سایت سامانه جامع تجارت مراجعه کنند. 

بیش از چهار هزار واحد صنعتی و بیش از چهارصد نوع واحد صنفی در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر