کد خبر: 1016954
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
حزب‌الله:
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به تلاش‌هایی برای تخریب چهره این جنبش و مقاومت، اعلام کرد، لبنان امروز نیازمند موضعی قوی و حمایتگرانه است نه کسانی که برای دستاورد‌های سیاسی دست به فتنه بزنند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنرانی سه‌شنبه شب (دیشب) به مناسبت شب ششم محرم اعلام کرد، مقاومت در مکتب امام حسین -علیه السلام- درس آموخته است.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، صفی‌الدین ادامه داد: تأثیر شکست جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ همچنان برای دشمن اسرائیلی باقی مانده و از آن زمان چیزی نبوده که انجام نداده باشند، اما مقاومت توانسته اسرائیل را شکست دهد، جبروت آن را در هم بشکند و پروژه‌های آمریکایی را در منطقه ساقط کند. ما لبنان را از دشمن اسرائیلی-تکفیری و از فتنه‌هایی که آمریکا بر روی آن کار می‌کند، حفظ می‌کنیم.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله سپس تصریح کرد: ما در مسیر‌ها کشته شدیم و گفتند که این روزها، روز‌های تسویه است. صبر و تحمل و سکوت کردیم، زیرا حق را می‌شناسیم و می‌دانیم که این مسیر، با فداکاری هموار شده است و مسیر ناهمواری است. در برابر ظلم صبر کردیم، زیرا ما ضعیف نیستیم بلکه قوی هستیم.

وی تأکید کرد: مقاومت تحمل و ایستادگی کرد و در مسیر ثابت ماند تا اینکه به دستاورد‌های بزرگ رسید و فداکاری‌هایی تقدیم کرد که بدون آن‌ها پیروزی‌ها محقق نمی‌شد.

صفی‌الدین ادامه داد، حزب‌الله کاملا از نظامی سیاسی لبنان به دور است، دشمنان مقاومت در میدان نبرد و تخریب چهره مقاومت ناموفق بوده‌اند. کسانی هستند که در راستای تخریب چهره حزب‌الله و ضربه به فرمانده مقاومت که آن را خوار کرده، تلاش می‌کنند. مقاومت می‌داند که با اقدامات جدید علیه خود از جمله اقدامات رسانه‌های بزرگ روبه‌روست.

وی گفت، لبنان نیازمند منطق قوی، موضع قوی و حامی است نه کسانی که برای دستاورد‌های سیاسی فتنه‌انگیزی می‌کنند حزب‌الله چیز‌هایی را به لبنان تقدیم کرد که کسی در طول تاریخ لبنان تقدیم نکرده بود. مقاومت یک نقطه ضعف دارد و این نقطه ضعف جلوگیری از درگیری داخلی است، اما به این موضوع افتخار می‌کند.

صفی‌الدین ادامه داد: وارد صحنه سیاسی شدیم و تجارب واقعا مهمی را در کار سیاسی شفاف و پاک ارائه داریم و از مقاومت محافظت کردیم.

وی خطاب به لبنانی‌ها هم گفت: با شما برای باقی‌مانده دولت رقابت نمی‌کنیم، شما مسیر خود را دارید و ما هم مسیر خود را.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار