کد خبر: 1016581
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان:
فاطمه شفیعی وبینار والدگری رسانه ای در خانواده به همت فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیر فرهنگسرای رسانه اظهارداشت : این وبینار آموزشی ویژه والدین  با موضوع حضور کودکان و نوجوانان در شبکه های اجتماعی و رسانه ها  با تدریس بهاره نصیری در فضای اسکایپ روم به آدرس  https://www.skyroom.online/ch/esf-farhang/fan  ( با مرورگر کروم ) برگزا شد.

بهاره نصیری مدرس کارگاه در خصوص ضرورت برگزاری این وبینار گفت: مبحث  سواد رسانه ای و  والدگری رسانه ای به  عنوان یکی از نقش هایی  مهم  در خانواده است که در عصر رسانه ای کنونی بیشتر باید به آن توجه داشت ، توجه به سواد رسانه ای در خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که خانواده اولین مکانی است که فرزندان اصول اولیه زندگی را در آن می آموزند والدین  الگوی رفتاری فرزندان هستند  بنابر این نقش خانواده در آموزش سواد رسانه ای فرزندان بسیار اهمیت دارد.

این استاد دانشگاه معتقد است هر تلاشی در زمینه آموزش سواد رسانه ای به فرزندان بیهوده خواهد بود اگر این آموزش ها با محیط خانه سازگار نباشند .

نصیری افزود: با وجود اینکه خانواده ها  دسترسی بیشتری به رسانه ها پیدا کرده متاسفانه تمایل کمتری نسبت به انتخاب های رسانه ای فرزندان نشان می دهند.

بهاره نصیری عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و مدیر گروه پژوهشی مطالعات زنان و مدرس دانشگاه می باشد .

علاقمندان جهت شرکت در کارگاههای گویندگی ؛داستان نویسی؛ عکاسی ؛خبرنگاری وسایر فنون می توانند با شماره تلفن 35544096 فرهنگسرای رسانه تماس حاصل نمایند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر