کد خبر: 1016576
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مديران ICT استان ، آئین افتتاح پروژه های ارتباطی و مخابراتی آذربایجان شرقی برگزار و مورد بهره برداری قرار گرفت .

مهندس شکوری در آئین افتتاح این پروژه ها گفت : توسعه زیر ساختها و ارائه خدمات با کیفیت بهتر از اهداف مخابرات استان می باشد که در همین راستا 284  پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بیش از 1067 میلیارد ریال به اتمام رسیده كه از مهمترين اين پروژه ها ، تجهيز بزرگراه تبريز- زنجان ، تبريز – اروميه و تبريز- مرند به نسل سوم شبكه تلفن همراه ( 3G) مي باشد . راه اندازي سايت هاي جديد و ارتقاي سايت هاي موجود به نسل هاي جديد تكنولوژي شبكه همراه ، توسعه شبكه كابل نوري ( FTTH ) جهت اتصال منازل به فيبرنوري ، تاسيس و توسعه تجهيزات ديتا ، نصب و راه اندازي كافو نوري ، توسعه و جايگزيني و بهينه سازي سوئيچ هاي تلفن ثابت از جمله اين پروژه ها است .
استاندار آذربايجان شرقي در اين مراسم ضمن تقدير و تشكر از تمامي دست اندركاران حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت : اهميت ICT در دنياي كنوني بر هيچ كسي پوشيده نيست و با انتشار ويروس كرونا بر اهميت توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات افزوده شده است و با توجه به تحولات سريع در حوزه IT در دنيا و وابستگي ساير علوم و فنون به اين تكنولوژي نياز به سرمايه گذاري بيشتر در اين حوزه مي باشد.
همزمان با هفته دولت با حضور استاندار استان ، ساير پروژه هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات هم مورد بهره برداري قرار گرفت .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر