کد خبر: 1016569
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان:
مجتبی کاروان، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: فرهنگ سازی، مهم ترین راهکار کاهش وقوع جرم در کشور است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، نایب رئیس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی و تشکل های اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از کادر دستگاه قضا گفت: کاهش حجم ورودی پرونده ها به دستگاه قضا نیازمند فرهنگ سازی بوده و در صورت همدلی و همراهی، بسیاری از مشکلات جامعه امروز برطرف خواهد شد.

وی با تبیین اقدامات کمیسیون مسئولیت های اجتماعی و تشکل های اتاق در زمان بحران سیل سیستان و بلوچستان و پاندمی کرونا، تهیه بانک اطلاعاتی دقیق از خانواده های بحران زده و افراد نیازمند در زمان شیوع کرونا را از جمله اقدامات اتاق اصفهان با همراهی دستگاه های مختلف و خیریه ها بیان نمود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان افزود: تجربه اثبات کرده است که همدلی و گذشت، در کاهش مشکلات نقش مؤثری دارد.

کاروان تصریح کرد: به لطف خداوند و همکاری و همیاری فعالان اقتصادی، اتاق بازرگانی اصفهان توانست هم در تامین اقلام بهداشتی و هم بسته های معیشتی خانواده های نیازمند در زمان بحران یاری رسان مردم باشد. 

حبیبی: افزایش پرونده های قضایی، ناشی از زیاد بودن عناوین مجرمانه در کشور است

محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز ضمن مبارک خواندن نفس ورود فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی به مباحث اقتصادی گفت: افزایش ورودی پرونده های قضایی به دادگستری به دلیل جرم خیز بودن کشورمان نبوده و ناشی از زیاد بودن عناوین مجرمانه در کشور است.

وی با  تشکر از اتاق بازرگانی اصفهان، انجام اقدامات پیشگیرانه در حوزه اجتماعی را موجب کاهش ورودی پرونده به دادگستری دانست و افزود: مباحث پیشگیرانه اجتماعی در فعالیت های اقتصادی صاحبان کسب و کار نیز تاثیرگذار است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، همچنین از انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع کرونا در دادگستری اصفهان خبر داد و تصریح کرد: ابلاغ الکترونیک و برگزاری دادگاه ها به صورت مجازی، از جمله این اقدامات است.

صفایی: پویش ششم کمیسیون مسئولیت های اجتماعی « پویش نذر ماسک» است

همچنین امیررضا صفایی، مسئول کمیته مسئولیت‌های اجتماعی و سمن‌ها ذیل کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی و تشکل‌های اتاق بازرگانی با بیان اینکه کرونا به ما آموخت که همه مسئول هستیم، افزود: پویش «هر شهروند، یک دیده بان» دارای بازخورد مثبتی بوده است.

وی از راه اندازی پویش ششم کمیسیون مسئولیت های اجتماعی باعنوان « پویش نذر ماسک» در ایام محرم خبر داد.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر