کد خبر: 1016436
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 8 هزار و 280 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است.

علی‌اشرف یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه امسال 28 هزار و 468 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

به گفته رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان، میزان تسهیلات ازدواج پرداختی 10 هزار و 463 میلیارد ریال بوده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک‌های استان بدون معطلی انجام می‌گیرد و به محض کامل‌شدن پرونده بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات به متقاضیان هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال با وجود شرایط کرونایی و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس در مجموع 8 هزار و 280 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان با بیان اینکه بانک ملی با 3 هزار و 66 فقره بیشترین میزان تسهیلات پرداخت شده را در سال‌جاری به خود اختصاص داده است، گفت: یک هزار و 541 فقره تسهیلات ازدواج در بانک ملت، 923 فقره بانک صادرات و...در سایر بانک‌های عامل پرداخت شده است.

یوسفی در مورد تاخیر برخی از بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج نیز گفت: اگر تاخیر چند روزه در پرداخت تسهیلات ازدواج در استان وجود دارد به خاطر حجم بالای کار در پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان است.

وی در مورد ارسال پیامک اقساط معوق بانکی برای برخی مشتریان، گفت:  آن دسته از بانک‌هایی که برای مشتریان خود از اسفند 98 تا اردیبهشت 99، دیرکرد در نظر گرفته‌اند، تخلف بوده و مکلفند هستند این مبلغ را به مشتریان خود بازگردانند.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان  اضافه کرد: در صورتی که مشتریان مورد نظر اقساط معوق تا پیش از اسفندماه نداشته و تسویه کرده باشند اقساط وام‌های قرض‌الحسنه ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هر گونه جریمه یا کارمزد به پایان دوره پرداخت اقساط منتقل خواهد شد.

به گفته یوسفی، در صورتی که بانکی خلاف این قانون عمل کرده باشد تخلف کرده و مکلف است جریمه را به مشتریان خود بازگردانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر