کد خبر: 1016304
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با احداث سالانه ۶۰ کیلومتر محور مواصلاتی چهارخطه در مناطق مختلف استان تا ۵ سال آینده ۴۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اصلی سطح استان اردبیل چهارخطه شده و توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب استان اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات و منابع مالی لازم به تمامی پروژه‌های و طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف استان اردبیل از جمله پروژه‌های راه‌آهن، مسکن روستایی، فرودگاه، فرهنگی و محورهای مواصلاتی اجرای عملیات اجرایی این پروژه‌ها تسریع می‌یابد.

وی از جذب 100 درصدی اعتبارات اختصاص یافته از سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و افزود: همچنین در صدد هستیم تا 100 درصد از اعتبارات و منابع مالی مصوب از محل سفر ریاست جمهوری طی سال گذشته به استان و سفر ریاست سازمان برنامه و بودجه طی امسال به استان در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژهای عمرانی تخصیص یابد.

بهنامجو با بیان اینکه تا 5 سال آینده 480 کیلومتر از راه‌های استان چهار خطه می‌شود تصریح کرد: براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته با احداث سالانه 60 کیلومتر محور مواصلاتی چهارخطه در مناطق مختلف استان تا 5 سال آینده 480 کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی سطح استان اردبیل چهارخطه شده و توسعه می‌یابد.

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش برای توسعه راه‌های استان بیان کرد: برای توسعه محورهای مواصلاتی استان و تبدیل راه‌های اصلی به چهار خطه در تلاش هستیم به طوری که در سال گذشته میزان راه‌های چهار خطه و بزرگراه استان تا پایان سال به 180 کیلومتر افزایش یافت.

وی با تأکید بر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محورهای مواصلاتی جنوب استان اظهار کرد:  در حال حاضر تمامی پروژه‌های راهسازی و محورهای مواصلاتی خلخال کلور درام و پیشرفت فیزیکی خوبی تکمیل می‌شود و امسال با اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه اصلی خلخال-منجیل از محل اعتبارات جهش تولید عملیات اجرایی آن شتاب خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر