کد خبر: 1016247
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
رئیس شورای اسلامی شهر کرج:
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت : ماه محرم نمادی از بیداری اسلامی است که در آن خیمه های عشق به اهل بیت در سراسر شهرها و روستاهای کشور برپا می شود و این محبت همواره وحدت آفرین بوده است.

اکبر سلیم نژاد اظهار داشت: ملت ایران در حساس ترین شرایط جهان اسلام پرچم محرم و صفر را برافراشته نگه داشته است و همانطور که امام راحل فرمودند؛ «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.» همچنین محرم به هیچ گروه و جریانی متعلق نیست و محبتی همیشه جاری در قلوب آزادگان و حق گویان است.

وی افزود: شهرداری کرج باید از هیئت های مذهبی و محافل شور حسینی حمایت جدی نماید تا شهر غرق در هوای معنوی محرم شود و جوانان و نوجوانان در روزهای عزیز این ماه بیش از پیش با معارف و ارزش های دینی و اخلاقی آشنا شده و مسیر زندگی را مطابق با منویات حسینی (ع) تطبیق بیشتری دهند.

این مسئول تصریح کرد: گرچه امسال در شرایطی به استقبال محرم می رویم که کرونای منحوس هنوز ریشه کن نشده و تهدیدهای آن ادامه دارد اما هیئت ها و تکایا و حسینیه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد ملی مبارزه با این بیماری مراسمات خود را در فضای باز برگزار می کنند و فضای مجازی نیز بستر مناسبی در همین زمینه است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار