کد خبر: 1016128
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
یک مقام سابق آمریکا با ابراز تردید در توانمندی‌های ذهنی رئیس‌جمهور این کشور گفته که دونالد ترامپ به ندرت سندی را می‌خواند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «مایلز تایلر»، یکی از مقامات اسبق وزارت امنیت داخلی آمریکا روز پنجشنبه گفت مشاوران دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد توان ذهنی او برای هدایت کشور تردید دارند.

به نوشته وبگاه «هیل»، این مقام اسبق آمریکایی گفت: «اینترنت پر از مطالب خنده‌دار درباره این است که ترامپ فاقد توانایی‌های ذهنی است؛ ولی این مسئله‌ای بود که همه روزه درباره آن بحث می‌شود.»

وی در ادامه افزود: «با تمام وجودم می‌گویم که برخی از نزدیک‌ترین مشاوران رئیس‌جمهور (ترامپ) بر این باورند که وی توان ذهنی برای انجام این شغل (ریاست‌جمهوری) را ندارد.»

این مقام اسبق آمریکایی در ادامه گفت جای تعجب بسیاری داشت که تلاش می‌کردند ترامپ را از اطلاعات و تهدیدات حساس مطلع کنند، اما وی نمی‌توانست این اطلاعات را در ذهن خود نگه دارد.

وی اضافه کرد: «وارد جلسه که می‌شدیم آنجا می‌نشستیم و سعی می‌کردیم جلوی باز شدن فک‌مان را بگیریم، چون قرار بود گزارش‌های حساس اطلاعاتی که او به آن‌ها نیاز داشت را به او ارائه کنیم.»

تایلور که چند روز پیش اعلام کرد در انتخابات به جو بایدن رأی خواهد داد گفت که به ندرت دیده که ترامپ سندی را بخواند. او گفته، ولی ترامپ به تصویر علاوه داشت.

این مقام سابق آمریکایی گفته وقتی که قرار بوده مشاوران ترامپ به دیدن او بروند می‌دانستند بهترین راه برای متقاعد کردنش نشان دادن تصویری خوب است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار