کد خبر: 1016071
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس خبر داد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس گفت: فردیس مهیای برگزاری مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان است.

مجید ملکی  با اشاره به برگزاری پرشور مراسمات سوگواری امام حسین (ع) در فردیس، اظهار کرد: اقصی نقاط شهر حال و هوای حسینی گرفته و شهروندان نیز آماده برگزاری مراسمات عزاداری سید الشهدا هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه امام حسین(ع) با شهادت خود، درس آزادی و جوانمردی را به بشریت آموخت، تاکید کرد: شهرداری فردیس با تعامل و هم افزایی با تمام بخش‌ها، علاوه بر مساجد و حسینیه ها در راستای تسهیل در ارائه خدمات به هیئت‌های مذهبی شهر اقدام کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی، افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در جلسات آموزشی ویژه، ضمن بیان نکات کاربردی، موارد مهم و ضروری را به دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی انتقال داده است.

وی با بیان اینکه حوزه های مرتبط در مدیریت شهری فردیس برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات ایام عزاداری سید الشهدا (ع) تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: آذین بندی و سیاه پوشی در سطح شهر به طور مطلوب انجام شده است.

ملکی از استقرار نیروهای خدمات شهری در حسینیه های فردیس خبر داد و افزود: این مهم به منظور رُفت و روب بهتر در ایام سوگواری سید الشهدا(ع)، انجام می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظروف یکبار مصرف در ایام محرم افزایش پیدا می کند، خاطرنشان کرد: شهرداری به منظور تنظیف شهر نسبت به افزایش نیروهای خدمات شهری اقدام کرده است؛ در این راستا از شهروندان می خواهیم در حفظ و نگهداری شهر با نیروهای خدمات شهری همکاری ویژه ای داشته باشند تا پاکبانان ساعات کاری کمتری را سپری نمایند و بتوانند همانند سایر اقشار در مراسمات مذهبی شرکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار