کد خبر: 1016017
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
مردی که با خوراندن کیک و آب‌میوه مسموم مسافران را در پایانه جنوب بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، باهوشیاری یکی از قربانیان پرونده بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ مراد مرازاده، رئیس کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب گفت: ۲۱‌مرداد‌امسال مردی حدوداً ۲۵‌ساله خودش را به مأموران گشت کلانتری رساند و از مأموران خواست سارق اموالش را که در پایانه در حال پرسه زدن است، بازداشت کنند. او توضیح داد: صبح یکی از روز‌های هفته گذشته برای سفر به شهرستان به پایانه جنوب آمدم تا به شهرستان بروم.

بعد از گرفتن بلیت متوجه شدم که اتوبوس ساعتی دیگر حرکت می‌کند برای همین تصمیم گرفتم تا زمان حرکت اتوبوس داخل یکی از آلاچیق‌های محوطه استراحت کنم.

لحظاتی از ورودم نگذشته بود که مردی حدوداً ۵۰‌ساله وارد شد و اجازه خواست که او هم بنشیند. آن مرد شروع به حرف زدن کرد و سؤال کرد که صبحانه خورده‌ام یا خیر؟ وقتی گفتم که فرصت خوردن صبحانه پیدا نشده از کیفش کیک و ساندیسی در آورد و به من تعارف کرد که به رسم ادب قبول کردم. آن مرد هم خودش شروع به خوردن کیک و ساندیس کرد. زمان زیادی نگذشته بود که سرم گیج رفت و از هوش رفتم. ساعتی بعد که به هوش آمدم، دیدم که گوشی تلفن همراه و پول‌هایی که داشتم سرقت شده است و از آن مرد هم خبری نیست. به خاطر ضرورتی که در سفر داشتم راهی شهرستان شدم و امروز که به تهران برگشتم تصمیم گرفتم که سارق را پیدا کنم. از ساعتی قبل به پایانه آمدم و همه جا را زیر نظر گرفتم تا اینکه آن مرد را در حال پرسه زدن دیدم و تصمیم گرفتم که پلیس را با خبر کنم. با اطلاعاتی که مرد جوان در اختیار پلیس گذاشت مأموران هم مرد میانسال را بازداشت کردند. متهم ابتدا جرمش را انکار کرد، اما وقتی که مأموران در بازرسی از کیف و کوله پشتی متهم مقداری لوازم سرقتی از جمله گوشی تلفن همراه شاکی را کشف کردند، چاره‌ای جز اعتراف نداشت. متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرد.

سرهنگ مراد مرازاده، رئیس کلانتری‌۲۰۸ پایانه جنوب از کسانی که به این شیوه در دام متهم گرفتار شده‌اند، خواست که برای شناسایی متهم به کلانتری ۲۰۸‌پایانه جنوب مراجعه کنند. وی به شهروندان توصیه کرد: سرقت به شیوه بیهوشی از جمله روش‌های رایج سرقت است که سارقان با تعارف نوشیدنی شهروندان را بیهوش و اموال با ارزش آنان را سرقت می‌کنند، بنابراین از پذیرش خوراکی از افراد ناشناس پرهیز کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار