کد خبر: 1016016
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
مردی که به عنوان سرایدار در یکی از خانه‌های لواسان استخدام شده بود، ۱۰ روز پس از شروع کار جعبه جواهرات یک میلیارد تومانی صاحبخانه را سرقت و در باغچه خانه پنهان کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرگرد سیدامین موسوی، رئیس کلانتری‌۱۶۶ لواسانات توضیح داد: چندی قبل مردی وارد کلانتری ۱۶۶‌لواسان شد و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. او گفت که امروز متوجه شده جعبه جواهراتش که یک‌میلیارد تومان طلا و جواهر داخل آن بود، سرقت شده است. با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی صحنه مشخص شد که سرقت داخلی بوده و توسط فردی آشنا رقم خورده‌است. بنابراین مرد صاحبخانه بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: ۱۰ روز قبل مردی حدوداً ۳۰‌ساله را به عنوان سرایدار استخدام کرده‌است و این مرد در این مدت به همه جای خانه رفت و آمد داشته‌است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مرد سرایدار به عنوان مظنون تحت مراقبت پلیس قرار گرفت. در حالی که بررسی‌های در این باره جریان داشت مأموران متوجه شدند یکی از دوستان نزدیک سرایدار برای فروش قطعه‌ای طلا راهی یکی از طلافروشی‌های لواسان شده است. از آنجا که احتمال می‌رفت طلای مورد نظر از جعبه جواهرات باشد مأموران با حضور در طلافروشی دوست سرایدار را بازداشت کردند. وقتی شاکی تأیید کرد که قطعه طلا متعلق به او می‌باشد، تحقیقات در این باره ادامه پیدا کرد. در اولین گام دوست سرایدار مورد بازجویی قرار گرفت. او در اولین تحقیقات گفت که دوستش از او خواسته تا قطعه طلا را به فروش رسانده و پولش را به او برساند. بعد از اعتراف وی بود که مرد سرایدار هم بازداشت شد و به سرقت طلایی اعتراف کرد. متهم گفت: من ۱۰ روز قبل از حادثه در خانه شاکی استخدام شدم. در آن مدت متوجه شدم که مرد صاحبخانه مقدار زیادی طلا دارد که بدون مراقبت در جعبه جواهرات نگه می‌دارد.

بعد از آن بود که تصمیم گرفتم تا طلا‌های او را سرقت کنم. در فرصت مناسب جعبه جواهرات را سرقت کنم، اما جایی برای پنهان کردن آن نداشتم برای همین طلا‌ها را در باغچه خانه شاکی دفن کردم. بعد از اینکه جای خوبی برای طلا‌ها پیدا شد تصمیم گرفتم تا جواهرات را به تدریج بفروشم. از آنجا که احتمال می‌رفت خودم هنگام فروش طلا‌ها شناسایی شوم، نقشه‌ای جدید طراحی کردم و برای این کار از دوستانم خواستم که جواهرات را به فروش رسانده و پولش را به من برسانند که خیلی زود دستم رو شد و گرفتار شدم.

پس از اعتراف مرد سرایدار به سرقت بود که طلا‌های دزدیده شده از باغچه کشف و به صاحبخانه تحویل داده شد و متهم نیز به دستور قاضی روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار