کد خبر: 1015948
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
امیر حاتمی:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: فردا خط تولید موتور ملی اوج افتتاح خواهد شد؛ همچنین از یک موتور توربوفن سبک و دو محصول موشکی هم رونمایی خواهد شد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تبریک روز صنعت دفاعی و هفته دولت، اظهار داشت: امروز گزارشی از وضعیت دفاعی کشور و صنایع دفاعی در دولت تقدیم و در این گزارش به پیشرفت‌های صنایع دفاعی در حوزه‌های مختلف اشاره شد.

وی افزود: در برنامه‌ای که فردا در حضور ریاست محترم جمهور انجام خواهد شد، ما سه افتتاح خواهیم داشت و همینطور یک نمایشگاه و یک افتتاح خط تولید. خط تولید موتور اوج برای جنگنده کوثر افتتاح خواهد شد؛ یک موتور توربوفن سبک نسل چهارم هم رونمایی خواهد شد که موتور بسیار ارزشمندی است و برای اولین بار در کشور ساخته شده است.

امیر حاتمی ادامه داد: این موتوری است که امروز روی پهپاد‌های پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند توان کشور را در این حوزه با افزایش قابل توجهی مواجه کند و نسل موتور‌های موجود را یک نسل ارتقاء دهد.

وزیر دفاع گفت: یک نمایشگاه هم پهپادی داریم که نمونه‌های مختلف پهپادی کشور را که امروز تسلیح شده اند و در ماموریت‌های مختلف نیرو‌های مسلح ایفای ماموریت می‌کنند به مردم معرفی می‌شوند.

وی در پایان همچنین تصریح کرد: دو محصول موشکی هم رونمایی خواهند شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار