کد خبر: 1015901
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
اعلام برنامه‌های شبکه نسیم برای روز‌های سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و اصحاب والای ایشان نشان می‌دهد این شبکه تدارک متفاوتی برای این ایام دارد.
علی موحد
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به طور عادی فضای برنامه‌های مختلف تلویزیون در ایام محرم تحت تأثیر سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) قرار می‌گیرد، اما شبکه نسیم برای این ایام تدارک ویژه‌ای دیده است. «باحسین (ع) حرف بزن» برای ششمین سال متوالی در این ایام تدارک دیده شده است، این برنامه با تغییر در فرم و روایت با شرایطی متفاوت روی آنتن خواهد رفت، تهیه‌کننده این برنامه محمدامین پرواس است و هر شب ساعت ۲۲ - ۱ - ۱۲:۳۰ - ۱۸:۳۰ پخش می‌شود. مستند «بچه‌های دور کند» یکی دیگر از آثاری است که جهت این اوقات پیش‌بینی و آماده‌سازی شده است. این مجموعه جدید با تصویربرداری باکیفیت بالا و بیشترین وضوح ممکن از اتفاقاتی است که به صورت آهسته جلوه می‌کند. «بچه‌های دور کند» هر شب ساعت ۲۱:۳۰ - ۴:۳۰- ۱۳ به نمایش درمی‌آید.

اما نسیم آوا با حال و هوای متفاوت، ویژه‌برنامه موسیقی شبکه نسیم است. نسیم آوا در ایام محرم و همزمان با روز‌های سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به صورت ویژه از پنج‌شنبه ۳۰ مرداد تا ۱۴ شهریور روی آنتن خواهد رفت. این برنامه تلاش می‌کند در این ایام با طراحی متناسب نقش ویژه‌ای در حال و هوای آنتن و جلب نظر مخاطب داشته باشد. نسیم آوا با اجرای محمدرضا محبی هر شب ساعت ۲۱ - ۳۰ دقیقه بامداد- ۸:۳۰ - ۱۵ روی آنتن خواهد رفت. از سویی دیگر مجموعه نمایشی «یه تیکه زمین» که تولید سال ۹۱ و به کار گردانی مهدی کرم‌پور است، برای پخش در دهه اول محرم پیش‌بینی شده است. این مجموعه از پنج‌شنبه ۳۰ مرداد هر شب ساعت ۲۰ - ۲ - ۱۰- ۱۶ به آنتن شبکه نسیم خواهد آمد. برنامه «هزارداستان» امسال هم با روایتی جذاب هر شب با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس پخش می‌شود، این برنامه می‌کوشد تا با روبه‌رو کردن مخاطب با انسان‌هایی که در مواجهه با موقعیت‌های خاص، دشوار و بعضاً غیرقابل باور ایستادگی کرده و با امید و تلاش و توکل راه درست زندگی را بازیافته‌اند، مفهوم جدیدی از نگاه به زندگی را در کنار ساعاتی از سرگرمی در ذهن مخاطب ایجاد کند. هزارداستان در ایام محرم هر روز ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۵- ۹- ۱۴ تکرار خواهد شد.

همچنین برنامه «چهل تیکه» طبق روال هفته گذشته هر شب ساعت۲۳ با اجرای محمدرضا علیمردانی میزبان هنرمندان و خاطره‌سازانی، چون امرالله احمدجو، حبیب دهقان‌نسب، جعفر دهقان و حاج صادق آهنگران است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار