کد خبر: 1015810
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
همزمان با چهار استان کشور، عملیات ساخت تعداد ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

 عملیات احداث واحدهای مسکونی ویزه مددجویان بهزیستی در شهرها و روستاهای مختلف آذربایجان شرقی، شامل ۱۱ واحد در تبریز  با مشارکت ۷۵ درصدی بهزیستی و ۲۵ درصدی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران آغاز شد و قرار است در مدت حداکثر یک سال تحویل مددجویان شود.

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم کلنگ زنی یکی از این واحدهای مسکونی در روستای سهلان تبریز با تاکید بر اینکه مجموعه سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم برای خدمات رسانی به آحاد مردم همیشه در صحنه حضور دارد، گفت: شیرینی این خدمات زمانی بیشتر و لذت بخش تر می شود که محرومان و قشر مستضعف جامعه از ان برخوردار شود.

سردار عابدین خرم، شأن و جایگاه واقعی هر مسئول در نظام اسلامی را خدمت گذاری به مردم دانست و افزود: در این راستا خدمت به جامعه معلولان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی حزو وظایف و رسالت های اصلی سپاه و بسیج است.

وی سرعت، کیفیت و غیرانتفاعی بودن را از ویژگی های مهم و بارز طرح های در دست اجرای سپاه و بسیج سازندگی برشمرد و اعلام کرد: تمامی ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی از امروز با قدرت آغاز شده و حداکثر تا مدت  یک سال تحویل جامعه هدف می شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: طبق تفاهم نامه سه جانبه بین این اداره کل، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم الانبیاء، واحدهای مسکونی فوق برای خانواده های دارای ۲ معلول و نیز زنان سرپرست خانوار ساخته می شود که منابع مالی آن توسط بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین می شود.

فرگل صحاف افزود: این طرح های مسکون در راستای عمل به قانون اساسی و تامین مسکن محرومان و معلولان اجرایی می شود و بر اساس برنامه ریزی دولت تدبیر و امید فازهای بعدی این طرح نیز به تدریج اجرا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر