کد خبر: 1015713
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
جانشین فرمانده کل سپاه:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز شیاطین و مستکبرین عالم هر چه بیشتر با هم متحد شده اند، اما مشاهده می‌کنیم جبهه حق انقلاب اسلامی در موضع قدرت و پیروزی است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار علی فدوی ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه به لحاظ همدل بودن، هم افزا بودن و یکپارچگی، عملکرد بسیار خوبی در سپاه فجر وجود دارد، گفت: سردار غیاثی قریب به ۴ دهه در مجموعه سپاه خدمت کرده‌اند و از این به بعد نیز بعنوان مشاور فرمانده کل سپاه در ستاد فرماندهی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی و ولایت فقیه از تکلیفمان مطمئن هستیم، گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی سپاه هر کجا لازم بوده بخوبی محک خورده و بیش از ۴۰ هزار پاسدار شهید گواه وفای پاسداران انقلاب اسلامی به عهدشان است و امروز نیز دوستان شهدا برعهدشان با رفقای شهیدشان پایبند هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عنایات خداوند به وحدت کلمه تعلق می‌گیرد و به تفرقه تعلق نمی‌گیرد، گفت: ما مسئول انجام تکالیف هستیم و اگر به میزانی که قابل قبول باشد انجام وظیفه کنیم بدون شک خداوند نیز بهترین نتیجه را رقم می‌زند.

وی افزود: امروز شیاطین و مستکبرین عالم هر چه بیشتر با هم متحد شده‌اند و با وجود اینکه این موضوع هر روز نسبت به روز قبل بیشتر بروز بیرونی و علنی پیدا می‌کند، اما مشاهده می‌کنیم جبهه حق انقلاب اسلامی در موضع قدرت و پیروزی و جبهه باطل شیطان بزرگ در موضع شکست و ضعف است.

سردار فدوی با بیان اینکه باید با حداکثر توانمندی‌ها پای کار برویم، گفت: این جبهه حق انقلاب اسلامی است که خداوند متعال بهترین نتیجه را برای آن رقم می‌زند، تکالیفی که بر عهده ماست را انجام دهیم و خیالمان راحت باشد تا امروز نیز پای هر کاری رفتیم خداوند بهترین نتیجه را رقم زده و بدانیم از پسِ سختی‌ها آسانی می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی بعنوان فرمانده سپاه فجر معرفی شد و ضمن تجلیل از زحمات سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی ایشان طِیِ حکمی از طرف سردار سلامی بعنوان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب گردید.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار