کد خبر: 1015690
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
در سایه تنش‌های کنونی در نوار غزه و نیز توافق امارات و رژیم صهیونیستی، هیأتی از سازمان اطلاعات مصر به رام‌الله رفت و پس از دیدار با مقامات تشکیلات خودگردان و جنبش فتح، قرار است امروز به نوار غزه برود.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: تیمی از سازمان اطلاعات مصر یکشنبه شب (دیشب) وارد رام‌الله در کرانه باختری (مقر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین) شد.

بر اساس گزارش «رأی الیوم»، این هیأت به محض ورود با اعضای کمیته مرکزی فتح و «ماجد فرج» رئیس دستگاه اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

نشست‌های مذکور بر بررسی وضعیت سیاسی و امنیتی در کشور به علاوه پرونده آشتی داخلی میان حماس و فتح متمرکز بود.

قرار است این تیم امروز وارد نوار غزه شود تا با سران حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در سایه تنش‌های کنونی اخیر در نوار غزه دیدار کند.

غزه حدود یک هفته است که شاهد حملات پراکنده رژیم صهیونیستی است و فلسطینی‌ها نیز در مقابل اقدام به ارسال بالن‌های آتش‌‎زا به فلسطین اشغالی و وارد کردن خسارت به این رژیم کرده‌اند.

سفر هیأت مصری به رام‌الله و غزه پس از آن صورت می‌گیرد که امارات و رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته از توافق برای عادی‌سازی کامل روابط خبر دادند و این اقدام خشم فلسطینی‌ها را برانگیخته است.

سران تشکیلات خودگردان تحرکات داخلی و خارجی برای مشخص کردن اقدامات لازم پس از توافق عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‎‌آویو، انجام داده‌اند و حماس برای همکاری با رام‌الله جهت مقابله با عادی‌سازی اعلام آمادگی کرده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار