کد خبر: 1015620
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
با حضور دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان؛
با حضور دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، معین اقتصادی، فرهنگی شهرستان کوهسرخ معرفی شد.
در نشستی که با حضور تنی چند از نخبگان، فعالان اقتصادی و اعضای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان کوهسرخ برگزار شد، دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، شرکت مانا را به عنوان معین اقتصادی فرهنگی جدید‌ شهرستان کوهسرخ معرفی کرد.
علی‌اکبر لبافی در این جلسه گفت: مدل مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی الگو و نرم افزار مدیریتی است که استاندار خراسان رضوی در استان با همت همه ارکان حاکمیت و فعالان اقتصادی آن را ایجاد کردند.
دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ادامه داد: این مدل مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، مشارکتی، برای عبور از شرایط تحریم، مدیریت سپرده‌ها و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توانمندسازی مردم عزیز استان و به طور کلی احیای مسئولیت‌های اجتماعی است.
وی همچنین معین جدید کوهسرخ را معینی با تجربه و توانمند نام برد که در استان کرمان سابقه احیای مسئولیت اجتماعی دارد.
لبافی اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی کوهسرخ را خوش فکر و توانمند معرفی و اظهار امیدواری کرد که به زودی شاهد تحولات خوبی در حوزه اقتصادی و فرهنگی باشیم.
در این جلسه حجت الاسلام رضایی امام جمعه شهرستان، همگرایی، همسویی و احیای مسئولیت‌های اجتماعی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: همه باید باهم تلاش کنیم تا هرچه سریعتر زمینه پویایی در منطقه ایجاد شود.
وی تفکر استاندار خراسان رضوی را ستود و گفت: همه باید کمک کنیم تا مدل و تفکر ایشان به کمال برسد.
لازم به ذکر است، رمضانی فرماندار شهرستان کوهسرخ ضمن ارائه گزارشی از بسترها و ظرفیت‌های شهرستان، آمادگی لازم برای هرگونه همکاری با معین را اعلام کرد.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار