کد خبر: 1015530
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدارس از 15 شهریورماه بازگشایی خواهد شد و دستورالعمل بازگشایی مدارس استان بر اساس سه وضعیت سفید، زرد و قرمز تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس دستورالعمل ارسالی به مناطق و نواحی در صورتی‌که استان در وضعیت سفید باشد، آموزش در شرایط عادی، وضعیت زرد نیمه حضوری و قرمز بصورت مجازی ارائه خواهد شد.

وی گفت: اولویت آموزش و پرورش این استان در بازگشایی مدارس بهداشت و سلامت دانش‌آموزان  و پیشگیری از شیوع ویروس کروناست.

او افزود: در شهرها به لحاظ تراکم جمعیت کلاس‌ها روز پنجشنبه به روزهای فعال هفته اضافه خواهد شد و هفته و کلاس‌های درس به 2 بخش تقسیم می‌شود ، دانش‌آموزان نیز در 2 گروه در یکی از روزهای هفته در مدرسه حاضر خواهند شد.

وی همچنین به فعالیت معلمان در شبکه دانش‌آموزی شاد در سال تحصیلی قبل اشاره کرد و گفت: 100 درصد مدیران، 93 درصد از معلمان و 95 درصد از کلاس‌های درسی در این شبکه آموزشی فعال هستند و 80 درصد از دانش‌آموزان نیز در این شبکه فعالیت می‌کنند که امیدواریم در سال تحصیلی جدید این میزان به 100 افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات از قبیل عدم پوشش اینترنت در برخی از نقاط استان و نیز نبود گوشی‌های هوشمند اشاره کرد و اظهارداشت: اگر آموزش در سال تحصیلی جدید بصورت حضوری نباشد، مدیران مدارس موظفند اسامی دانش‌آموزانی را که با این مشکلات مواجه‌اند را اعلام کنند تا بسته‌های آموزشی مناسب در اختیار آنان قرار بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر