کد خبر: 1015497
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
به همت بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی تشکیل شد؛
به همت بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی نخستین جلسه شورای علمی همایش احیاء آثار و بزرگداشت آیت‌الله استاد محمد واعظ‌زاده خراسانی تشکیل شد.

در راستای عمل به دستور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مرویان ‌حسینی، مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و مهدی واعظ زاده خراسانی فرزند استاد واعظ‌ زاده خراسانی و شماری از اساتید و پژوهشگران این بنیاد، شورای علمی همایش احیاء آثار و بزرگداشت آیت‌الله استاد محمد واعظ‌زاده خراسانی تشکیل شد.
در این نشست مقرر شد به تولید محتوا و نشر کتاب در بیش از 10 محور علمی احصا شده، اهتمام شود و همچنین تصمیمات لازم برای استفاده عموم محققان به کتابخانه وقفی استاد واعظ زاده خراسانی، برگزاری همایش بزرگداشت و معرفی خدمات علمی ایشان اتخاذ شود.
اخلاق علمی و سیره پژوهشی، شخصیت تمدنی و سیاسی، سفرها و سفرنامه‌ها، خاطرات، قرآن‌پژوهی، اسناد و نامه‌ها، آثار منتشر نشده، مقاله‌شناسی توصیفی و تقریرات و درسنامه‌های استاد، شماری از عنوان‌ها و محورهایی است که در دستور کار تولید محتوا و انتشار آثار قرار گرفته است.
گفتنی است، استاد واعظ‌زاده خراسانی که رهبر معظم انقلاب از ایشان با عنوان علامه یاد کرده اند، ۵ اسفند ۱۳۰۴ در یک خانواده روحانی دیده به جهان گشود و بیشتر عمرش را در راه خدمت به قرآن، احادیث و معارف اسلامی، صرف نمود و سپس در سال ۱۳۹۵ چشم از این جهان فرو بست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار