کد خبر: 1015402
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
آلمانی‌ها پس از پیروزی ۸ بر ۲ بایرن مقابل بارسلونا به تمسخر ستاره آرژانتینی پرداختند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: آلمانی‌ها امروز با حیرت بیدار شدند و باور نمی‌کردند که اتفاق‌های دیشب (جمعه) رخ داده باشد. آیا خواب دیده بودند؟ با باز کردن روزنامه‌ها متوجه شدند که نه خواب ندیده اند. پیروزی ۸ بر ۲ بایرن مقابل بارسلونای لیونل مسی مانند برد ۷ بر یک مانشافت برابر برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ واقعی بود. این در حالی بود که یکی از بازیکنانی که در هر دو شب در میدان حضور داشت تاریخ سازی در لیسبون را فراتر از برد در بلوهوریزونته می‌داند. توماس مولر که در دیدار دیشب دبل کرد پس از پایان بازی گفت: مقابل برزیل چنین تسلطی نداشتیم.

رسانه‌های آلمان به تجمید از قهرمان بوندسلیگا پرداختند و بارسایی‌ها را مسخره کردند. بیلد در ورژن آنلاین خود نوشت: "یک فروپاشی و یک تحقیر بود. " و پیروزی بایرن را "تاریخی" عنوان کرد. مهمت شول، یکی از ستارگان سابق باوارایی ها، لیونل مسی را نشانه گرفت و با تحقیر گفت: این شکست به مسی فرصت داد تا در روز آینده به تعطیلات برود و سرمربی که نمی‌خواهد هدایت تیم را بر عهده داشته باشد بارسا را ترک کند.

در میان اظهارات بازیکنان کنونی بایرن نیز دلسوزی دیده نمی‌شد. زمانی که از لئون گورتسکا پرسیده شد چه احساسی درباره دیدن مسی روی زمین دارد گفت: " من را ناراحت نمی‌کند و سرگرم می‌کند. " او درباره اهمیت جشنواره گل اظهار کرد: "هیجان زده هستیم. اتفاق خیلی خاصی است. فکر می‌کنم چند روز طول بکشد تا خود را با اتفاقی که افتاد وفق بدهیم. " جاشوا کیمیش نیز با او هم نظر بود و گفت: "باور این که به بارسلونا هشت گل زده باشیم سخت است. باورنکردنی است. "

بایرن به دوازدهمین نیمه نهایی خود در لیگ قهرمانان صعود کرد که تنها رئال مادرید در این زمینه آمار بهتری دارد. این تیم هر بار که بارسا را حذف می‌کند جام قهرمانی را بالای سر می‌برد و در سال ۱۹۹۶ و ۲۰۱۳ توانست قهرمان شود. اکنون باید با پیروزی مقابل برنده دیدار منچسترسیتی و لیون به فینال صعود کند، اما آلمانی‌ها در رویای دیدار نهایی بایرن و لایپزیگ هستند. پس از سال ۲۰۱۳ که بایرن و دورتموند برابر هم قرار گرفتند می‌تواند یک فینال تمام آلمانی دیگر برگزار شود.

بیلد از دو تیم خواست که به آن‌ها یک فینال تمام آلمانی هدیه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار