کد خبر: 1015332
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی اصفهان:
محمدرضا شریف گفت: عکاسان خبری مانند کارگران روزمزدی هستند که در دفتر منتظر می نشینند تا یک نفر تماس بگیرد و بگوید برای عکاسی به فلان نقطه بروید. وزیر از بیمه کرونا صحبت می کند در حالیکه ۸۰ درصد خبرنگاران اصفهان بیمه عادی هم ندارند و میزان حقوق و دستمزد ناچیز ما را هم که همه می دانند. خلاصه بگویم اگر یک پراید می خریدیم و در قامت راننده کار می کردیم چهار برابر بیشتر از عکاسی خبری درآمد داشتیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی اصفهان خواستار ساماندهی کلاس های آموزش خبرنگاری و عکاسی و توجه به تربیت اخلاقی این نیروهای تازه کار شد و به ساده بودن فرایند حذف نیرو در رسانه ها انتقاد کرد.

شریف یادآور شد که طی این مدت به بیماری کرونا مبتلا شده و در بیمارستان و ... هیچ رسیدگی ویژه ای به خبرنگارانِ مبتلا نشده است.

در ادامه فرید موسوی، رئیس انجمن ورزشی نویسان اصفهان هم سخنش را با اظهار تاسف از کم اطلاعی مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان شروع کرد و گفت: انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان بعد از خانه مطبوعات دومین تشکل رسمی مطبوعاتی استان با ۱۶ سال سابقه کار است، اما چون سیاسی نویس نیست و مدیران را به چالش نمی کشد، کسی به آن توجه نمی کند.

وی با گلایه ادامه داد: گفته شده که تاکنون هیچ یک از جامعه مطبوعات استان اصفهان بر اثر کرونا از دست نرفته و من لازم می دانم با تمام احترام از آقای پاکروان-مدیر کل روابط عمومی تربیت بدنی استان اصفهان یاد کنم که گوینده و خبرنگار ورزشی بود و ما او را به خاطر کرونا از دست دادیم.

موسوی، خاطرنشان کرد: در کشوری مثل سوئد که همسر من اقدام به کسب مجوز ماهنامه ایران ما کرده و این مجوز ظرف یک هفته و نه مثل ایران چهار سال صادر شده، به خبرنگار به چشم یک وزیر نگاه می کنند، در حالیکه من با ۳۷ سال سابقۀ ورزشی نویسی و همچنین بسیاری از همکاران دیگرم هنوز بیمه نیستیم.

رئیس انجمن ورزشی نویسان از استاندار اصفهان تقاضا کرد مشکل بیمه را حل کند و از مدیران خواست حرمت خبرنگار را با پذیرفتن درخواست ملاقات او رعایت کنند.

موسوی همچنین ادعا کرد که ۳۵ نفر از ورزشی نویسان اصفهان به کرونا مبتلا شده اند و در بستر بیماری هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر