کد خبر: 1015327
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
رئیس خانه مطبوعات اصفهان:
امیر احمد زندآوربیان کرد: برنامۀ گرامیداشت روز خبرنگار در اصفهان که مزیّن به ۱۰ سخنرانی بود با تقدیر از مدیران تشکل‌های مطبوعاتی این استان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس خانه مطبوعات اصفهان در وبینار گرامیداشت روز خبرنگار که از صفحۀ رسمی خانه مطبوعات اصفهان پخش شد، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهید صارمی، گفت: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، انجمن صنفی عکاسان، بسیج رسانه و خانه مطبوعات چهار تشکل مطبوعاتی اصفهان است که روی‌هم‌رفته نزدیک به ۱۵۰۰ نفر به‌صورت رسمی و غیررسمی در این مجموعه‌ها فعالیت دارند و سازوکار هر کدام مشخص است؛ برای مثال انجمن صنفی زیرمجموعه وزارت کار و خانه مطبوعات زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با تشکر از همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانه مطبوعات، اظهار کرد: هر سال که پیش می‌رویم، می‌بینیم مشکلات خبرنگاران همچون بیمه، امنیت شغلی و ... لاینحل مانده و باید مسئولان تلاش کنند تا مقداری از این مشکلات کاهش یابد.

زندآور، بحث مسکن خبرنگاران را در قالب یک خبر خوب خطاب به اهالی رسانه اعلام کرد و گفت: قطعه زمینی در بهارستان و اصفهان برای مسکن خبرنگاران در نظر گرفته‌شده که اکنون در حال تغییر کاربری آن هستیم و هماهنگی‌های لازم آن با شهرداری انجام‌شده است.

مدیر خانه مطبوعات اصفهان افزود: در سفر هفته گذشته وزیر راه و شهرسازی به اصفهان، مذاکراتی در خصوص مسکن خبرنگاران با وی انجام شد و آقای اسلامی پیشنهاد کرد که این ایده را در قالب مسکن ملی دنبال کنیم و قول پیگیری آن را هم در سطح کشور دادند.

وی یادآور شد: تشکل‌های مطبوعاتی اصفهان با همیاری یکدیگر هدایایی را تدارک دیده‌اند که از اول هفته آینده به خبرنگاران اعطا خواهد شد، هر چند رقم‌ها ناچیز است، اما خواستیم یادی از عزیزانی که در این مسیر تلاش داشته‌اند، بکنیم.

زندآور با تشکر از استانداری اصفهان که بانی برگزاری این مراسم بود، خاطرنشان کرد: هفت نفر از اعضای جامعه مطبوعاتی اصفهان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه امروز حال آنها از قبل هم عالی تر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر