کد خبر: 1015321
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
در روز مقاومت اسلامی برگزار شد
خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون با پیکر دو شهید مدافع حرم در بارگاه ملکوتی حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) وداع کردند.

به مناسبت بزرگداشت روز مقاومت، نخستین همایش لشکر فاطمیون، پنج شنبه 23 مرداد در صحن امام حسن مجتبی برگزار شد.
وداع با پیکر دو شهید فاطمیون به نام های، «سید عبدالعلی حسینی» و «علی رضا نعیمی» از مهمترین ویژه برنامه های این مراسم بود.
سخنرانی، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین و مهندس نصرالشمّری با موضوعیت «آزادی قدس هدف نهایی فاطمیون و خروج آمریکا از منطقه»، مدیحه سرایی مهدی رسولی و سید مسافر از دیگر برنامه های این همایش است.
این مراسم با حضور مسئولان استانی، مقامات عالی حزب الله لبنان، گروه های مقاومت فلسطین و عراق و فرماندهان لشکر فاطمیون، فرزند شهید عماد مغنیه و خانواده شهدای فاطمیون برگزار شد.
لازم به ذکر است این مراسم در راستای پیشگیری از بیماری کوویید 19، به صورت عمومی برگزار  نشد و فقط در راستای تکریم خانواده شهدا مدافع حرم از تعدادی از این خانواده شهدای معزز دعوت به عمل آمده بود.
گفتنی است؛ شهیدان مدافع حرم فاطمیون «سید عبدالعلی حسینی» و «علی رضا نعیمی» در یکم فروردین 1367 و یکم فروردین 1366 چشم به جهان گشودند و در 25 تیر 1399 و 15 آذر 1393 در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار