کد خبر: 1015303
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
استاندار خراسان رضوی در مراسم سالانه معرفی و تجلیل از برندهای برتر:
استاندار خراسان رضوی در مراسم سالانه معرفی و تجلیل از برندهای برتر استان گفت: پارلمان بخش خصوصی اتاق بازرگانی است و باید پایگاه مطالبه باشد.

در مراسم سالانه معرفی و تجلیل از برندهای برتر استان که امروز در اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، علیرضا رزم‌حسینی گفت: خود را متعلق به بخش خصوصی می‌دانم و اگر روزی قرار باشد دولت‌های مختلف برای مشکلات بخش خصوصی پاسخ‌گو باشند، هزینه سنگینی باید پرداخته کنند.
استاندار خراسان رضوی بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از تحریم‌های ظالمانه خواند و افزود: تحریم‌ها ما را در حوزه‌های مختلف تحت فشار قرار داده‌اند تا نتوانیم استقلال خود را در منطقه حفظ کنیم؛ و به حمدالله تا امروز هم موفق نبوده‌اند.
وی علت بخش دیگری از مشکلات اقتصادی کشور را بی‌توجهی به بخش خصوصی دانست و یادآور شد: ما استعدادها و سرمایه‌های اجتماعی فراوانی در ایران داریم و اگر اراده آهنی وجود داشته باشد، می‌تواند جریان تازه‌ای در حوزه اقتصادی ایجاد کند.
در این مراسم که با حضور غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی دیگر از مدیران و کارآفرینان اقتصادی برگزار شد، برندهای برتر استان معرفی و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار