کد خبر: 1015282
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتور تبریز با اشاره به تلاش تیم برای کسب سهمیه آسیایی در بازی های باقی مانده لیگ برتر، گفت: ۵۰ سالگی باشگاه تراکتور را پیشاپیش به هواداران تبریک می گویم و اعلام می کنم که جشنی به همین مناسبت برگزار می کنیم.

محمدرضا زنوزی مطلق  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن ۵۰ سالگی بزرگی خواهیم گرفت و از همین تریبون استفاده می‌کنم تا از تمام هواداران و زحمت‌کشان این تیم که منش بزرگی دارند، تشکر و قدردانی کنم، من نماینده هواداران هستم و از مردم می‌خواهم که صبور باشند، چون که به موفقیت‌های بزرگی خواهیم رسید.

وی یادآوری کرد: سال گذشته برخی اتفاقات سهوی یا عمدی باعث شد که از کسب سهمیه دور شویم و امیدوارم امسال حداقل بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و به یکی از اهداف مان در این باشگاه بزرگ برسیم؛ این‌که چرا در این ۲ سال ناموفق بودیم، به دلیل این است که تا وارد مجموعه تراکتور نشوی، متوجه نمی‌شوی که با چه تیم عظیمی مواجه هستی.

زنوزی افزود: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، هواداران بدانند که من هم به اندازه آنان ناراحتم، تلاش می‌کنیم اصلاحاتی انجام دهیم و از هواداران می‌خواهم که پشتیبان تیم خود باشند تا این چند بازی هم با موفقیت به پایان برسد.

تراکتورسازی سال آینده وارد بورس می شود

مالک باشگاه تراکتور همچنین گفت: می‌خواهیم سال آینده تراکتور را وارد بورس کنیم تا خود هواداران بتوانند در سهام این باشگاه مشارکت کنند، از طرف دیگر، هواداران تراکتور را تقویت کنیم و اگر حاشیه‌ها اجازه دهد، یک تیم خوب در شأن هواداران خواهیم بست.

وی ادامه داد: من همیشه گفته‌ام که تراکتور از خودش و برخی هوادارنماها، کانال‌ها و سایت‌های محدود ضربه می‌خورد، هرچند که تعداد این افراد کم است، اما متاسفانه تحرک زیادی هم از قشر اکثریت نمی‌بینیم و اقلیت از این موضوع سوء استفاده می‌کنند و این موضوعات باعث عدم نتیجه‌گیری تیم شده است.  

زنوزی اضافه کرد: باید به سمتی پیش برویم که افرادی را که سهواً یا عمداً از داخل به تراکتور ضربه می‌زنند، کنار بگذاریم و سپس به جنگ با رقبای بیرونی که به صورت ناجوانمردانه به تیم ضربه می‌زنند، برویم.

وی اظهار گرد: تعداد محدودی از رسانه‌های پایتخت‌نشین، تعصب زیادی روی تیم‌های تهرانی دارند و جوسازی‌های زیادی علیه تیم‌های شهرستانی، به خصوص تراکتور ایجاد می‌کنند، از هواداران خواهش می‌کنیم که به هیچ‌وجه وارد حاشیه نشوند و خودشان با افرادی که ایجاد حاشیه می‌کنند، مقابله کنند.

وی همچنین در خصوص آسیب شناسی جذب بازیکنان داخلی و خارجی، گفت: کیفیت بازیکنان داخلی که در این ۲ سال جذب تراکتور شده‌اند، برای همه مشخص است و نمی‌توانید اسمی پیدا کنید که از نظر کیفی ضعیف بوده باشد.  

وی ادامه داد: خوشبختانه می‌توانم این موضوع را بیان کنم که در باشگاه تراکتور، هیچ بازیکن بی‌کیفیت خارجی جذب نکردیم و مشکل اینجاست که نتوانستیم از کیفیت اصلی آن بازیکنان در ایران بهره ببریم؛  این ۲ بحث کاملاً متفاوتی است و برخی‌ها بدون در نظر گرفتن این موضوعات، در صفحات مجازی جوسازی می‌کنند و اصلاً اینگونه نیست که دلال‌ها سر ما کلاه گذاشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتورسازی خصوصی است، گفت: بخش خصوصی هستم و وابستگی به هیچ ارگان یا سازمانی ندارم، من کشورم ایران را دوست دارم و انسان میهن‌پرستی هستم و عرق خاصی به منطقه و زبان خودم دارم.

باشگاه تراکتورسازی واگذار نمی شود

زنوزی گفت: برخی‌ها جوی راه انداخته‌اند که ما باشگاه را واگذار می‌کنیم، هرچند که شاید خود من یکی دو بار این بحث را مطرح کرده‌ام، اما اکنون دقیقا بخاطر ادعاهای این آقایان و به خاطر هواداران این باشگاه بزرگ که ارادت خاصی به آن‌ها دارم و با زحمات آنان، این باشگاه به تراکتور بزرگ تبدیل شده است، این کار را انجام نخواهم داد؛ سفت و محکم پای باشگاه ایستاده‌ام و از آن حمایت می‌کنم و امیدوارم به هدفی که برای هواداران و باشگاه تعریف شده است، برسیم.

 وی افزود: شاید چند ماه پیش به خاطر عده‌ای از این آقایان، چنین تصمیمی داشتم، اما وقتی صفحات هواداری مختلف را رصد کردم و دیدم که هواداران چگونه پشت باشگاه و من هوادار ایستاده‌اند، اکنوم به هواداران اطمینان خاطر می‌دهم همان طور که تاکنون خدمت‌رسان آنان بودم، بعد از این هم محکم‌تر از قبل خدمت‌رسان خواهم بود.

وی با اشاره به علل ناکامی های تراکتورسازی در ۲ سال گذشته که از قهرمانی به دور مانده است، گفت: خیلی شفاف می‌گویم اشتباهاتی که خود من در انتخاب‌هایم و یا در برخی مسائل داشتم، باعث این اتفاق شد و بیشترین ضرر را نیز خود من کردم. اهدافی که برای باشگاه تعریف کرده بودم، در این دو سال نرسیدم و نتوانستم هواداران عزیز را به شارژ روحی که مد نظرم بود، برسانم و به وظیفه خودم جامه عمل بپوشانم.

وی اضافه کرد: بخاطر مردم عزیز و خوشحالی آنان از جیب شخصی هزینه می‌کنم، اما برخی اشتباهاتی رخ داده و قرار نیست روی این اشتباهات چشم‌پوشی کنیم؛ معتقدم کسانی که اشتباهات خود را گردن دیگران می‌اندازند، هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند و من هم از اشتباهات بزرگی که رخ داده شانه خالی نمی‌کنم؛ در این بین، اشتباهات ریزی هم رخ داده و برخی‌ها همچون بعضی کانال‌ها، غیرمسئولانه برای تیم حاشیه ایجاد کرده‌اند.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز توضیح داد: مشکلاتی هم از جاهای دیگر به باشگاه تحمیل شده و در مصاحبه‌های قبلی‌ام درباره این موضوعات صحبت کرده‌ام و این اشتباهات کوچک، زنجیروار به هم متصل هستند و در کنار اشتباهات بزرگی که خود من مرتکب شدم، باعث می‌شوند که در کار موفق نشویم. سعی می‌کنیم از فصل آینده، تیم خوبی ببندیم و بتوانیم به آن اهدافی که برای باشگاه تعریف شده، برسیم.
تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از تیم های مدعی و پرطرفدار فوتبال کشورمان در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور جای دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر