کد خبر: 1015236
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از مصطفی میرسلیم شکایت کرد. این شکایت به واسطه اتهامات و افترایی است که میرسلیم متوجه رئیس مجلس کرده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سایت خبری فردا با اعلام این خبر نوشت: به تازگی اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه عنوان کرده که بر خلاف گمانه‌زنی‌ها ارتباطی بین نماینده دستگیر شده مجلس و موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری وجود ندارد و به نوعی اتهام میرسلیم را رد کرده است. با این حال، میرسلیم اتهام بزرگ خود علیه قالیباف را تکرار کرده و از رد و بدل شدن ۶۵ میلیارد تومان برای انجام نشدن تحقیق و تفحص سخن می‌گوید. او تا کنون جز تکرار این تهمت هیچ سند و شاهدی ارائه نکرده است.

ورود هیئت نظارت مجلس برای ارائه اسناد ادعایی میرسلیم

عضو هیئت رئیسه مجلس نیز از ورود هیئت نظارت مجلس برای ارائه اسناد ادعایی میرسلیم خبر داد. احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، در پاسخ به سؤالی مبنی بر شکایت رئیس مجلس از میرسلیم، نماینده تهران اظهار داشت: این موضوع و ادعای آقای میرسلیم درباره رئیس مجلس در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مورد بحث قرار گرفت. قرار بود در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، نمایندگانی که در این خصوص ادعایی داشته‌اند اصل مدارک خود را ارائه کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به مذاکراتی که در هیئت رئیسه مجلس صورت گرفت، مقرر شد هیئت نظارت به کلیه مسائلی که نمایندگان درباره آن‌ها ممکن است ادعا‌هایی را مطرح کنند، حتی بدون شکایت نمایندگان رسیدگی کند. بنابراین، مقرر شد هیئت نظارت ادعای میرسلیم را مورد رسیدگی قرار دهد.

امیرآبادی فراهانی افزود: در مجلس یازدهم با توجه به تصمیمات هیئت رئیسه مجلس، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان کل ادعا‌های نمایندگان را حتی بدون شکایت رسیدگی خواهد کرد. وی بر همین اساس یادآور شد یکی از مواردی که قرار شده هیئت نظارت آن را مورد رسیدگی قرار دهد ادعای یک نماینده بود که گفته بود هیئت رئیسه صندلی کمیسیون‌ها را فروخته است، بنابراین مقرر شد هیئت نظارت از این نماینده دلیل‌ها و اسناد را جویا شود تا ببینیم بر چه استنادی این سخنان ارائه شده است. عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین هیئت نظارت قرار شده است موضوع ادعا‌های میرسلیم درباره رئیس مجلس را بررسی کند و از این نمایندگان سند بخواهد.

فراهانی همچنین از نامه هیئت نظارت به دیده‌بان شفافیت و عدالت خبر داد و گفت: طی این نامه از دیده‌بان شفافیت خواسته‌ایم اسنادی را که میرسلیم درباره این موضوع مطرح کرده است، به هیئت نظارت ارائه کند تا مورد بررسی قرار بگیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار