کد خبر: 1015158
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
آیت الله ناصر مکارم شیرازی یکی از مراجع تقلید پیامی به اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان ارسال کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت الله ناصر مکارم شیرازی یکی از مراجع تقلید پیامی به اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان صادر کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

قبل از هر چیز تشکیل این مجلس باشکوه و مصادف بودن آن با روز مقاومت اسلامی را تبریک می‌گویم، جریانات استکباری به ویژه آمریکا تلاش دارد مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه به جان یکدیگر انداخته، با ایجاد فتنه و آشوب جبهه مقاومت را متزلزل کرده و آن‌ها را از راه مجاهدت بازدارند و سرمایه‌ها را چپاول کنند.

بی‌شک جبهه مقاومت افغانستان جریان نوظهوری نیست و امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) متجلی شده است، شجاعت این رزمندگان غیور که در مبارزه با دشمن مرز و خاک نمی‌شناسند و امت واحده تشکیل داده و برای پاسداری از فرهنگ فاطمی خوش درخشیده‌اند و شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده‌اند.

از خداوند متعال مسئلت دارم شهدای راه مقاومت و شهدای عزیز افغانستانی و سردار رشید این جبهه را با سید و سالار شهیدان محشور فرمایند و رزمندگان اسلام را ثابت قدم دارد، برپایی این همایش را به تمامی ملت شریف و بزرگ افغانستان و رزمندگان و فرماندهان و جانبازان و خانواده آنان تبریک می‌گویم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار