کد خبر: 1015129
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲۰ میلیون و ۸۱۰ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور هند در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۷ هزار مبتلا به مجموع ۲میلیون و ۳۹۷ نفر رسید.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز، ۲۰ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۶۴۰ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۷۴۷ هزار و ۲۸۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۳ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۴۰۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۴ هزار و ۳۴۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۳۰۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۶۹ هزار و ۱۳۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۸ هزار و ۸۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۴۷۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۰۴ هزار و ۲۶۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶۷ هزار و ۷۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۰۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۷ هزار و ۱۴۹ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک و کلمبیا نیز به‌ترتیب با ۹۰۲ هزار و ۷۰۱، ۵۶۸ هزار و ۹۱۹، ۴۹۸ هزار و ۵۵۵، ۴۹۸ هزار و ۳۸۰ و ۴۲۲ هزار و ۵۱۹ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های شیلی با ۳۷۸ هزار و ۱۶۸ و اسپانیا با ۳۷۶ هزار و ۸۶۴ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۲ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۶۰۳، ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۴۷۷ و یک میلیون و ۶۹۷ هزار و ۶۴۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار جهانی ویروس کرونا

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار