کد خبر: 1014998
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: عملیات بهسازی و تجهیز فرودگاه اردبیل به سیستم ناوبری جدید با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از روند عملیات بهسازی فرودگاه اردبیل اظهار کرد: با تامین 570 میلیون تومان اعتبار از سال گذشته عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل در حال انجام است که هم اکنون زیرسازی و لایه آخر عملیات روسازی فرودگاه اردبیل و همچنین آسفالت‌ریزی باند اصلی انجام شده تا پروازهای ایمنی را به مقصد اردبیل شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار عملیات بهسازی تجهیز فرودگاه به سیستم روشنایی و امکانات کمک‌ناوبری نیز در حال انجام است که برای انجام این کار بیش از 100 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار اردبیل گفت: قرار است 100 میلیارد تومان دیگر نیز برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز هزینه شود که با قول مساعد وزیر راه و شهرسازی قرار شده تجهیزات مورد نیاز خریداری و تحویل فرودگاه شود.

بهنامجو ادامه داد: تا دو ماه آینده با اتمام عملیات بهسازی و تجهیز فرودگاه پروازهای این فرودگاه به شکل کامل و در طول شبانه‌روز انجام خواهد شد تا فرودگاه اردبیل از لحاظ ایمنی پرواز شرایط مساعدی را تجربه کند.

وی به تجهیز فرودگاه اردبیل به دستگاه آیرلس اشاره و تصریح کرد: با تامین 45 میلیارد تومان اعتبار خرید این دستگاه به شکل مناقصه انجام شده تا لغو پروازهای فرودگاه اردبیل به دلیل شرایط مه‌آلود به نصف کاهش یابد.

استاندار اردبیل بیان کرد: امیدواریم شرایط مساعدی را در نیمه دوم سال در انجام پروازهای اردبیل به مقصد تهران و همچنین مشهد شاهد باشیم و با این تجهیز امکانات و شرایط پروازهای جدیدی نیز به مقصد فرودگاه اردبیل دایر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر