کد خبر: 1014964
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
مدیر دفتر تخصصی سینما:
مصطفی حیدری گفت: بامشارکت بخش خصوصی شامل فولاد مبارکه، سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان، حوزه هنری، مجموعه حلقه 100، مجموعه فرهنگی اصفهان ماهور، مدرسه اوج، ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیر دفتر تخصصی سینما اظهار داشت: اولین رویداد تولید فیلم داستانی سمر بر این اساس با شعار "ایده ها به ثمر می رسند" و با موضوع آزاد و نگاه ویژه همدلی، مشارکت اجتماعی، عدالت خواهی، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی همراه با داوری و حمایت از فیلم های برگزیده توسط تهیه کنندگان برگزار می شود.

وی با اشاره به تمدید این رویداد، اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار  31 مردادماه است و فیلمسازان می توانند تا این زمان فیلمنامه های خود را در سایت SAMARFILM.IR  بارگذاری کنند.

مدیر دفتر تخصصی سینما ادامه داد: این برنامه توسط دفتر تخصصی سینما و با همکاری اداره مشارکت های اجتماعی و فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مشارکت بخش خصوصی شامل فولاد مبارکه، حوزه هنری، مجموعه حلقه 100، مجموعه فرهنگی اصفهان ماهور، مدرسه اوج، ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: روال در همه جای دنیا به این صورت است که نویسندگان و فیلمسازان فیلمنامه های انتخاب شده در این برنامه ها در جلسه ای با حضور تهیه کننده،  از فیلمنامه خود دفاع می کنند و اگر موفق شدند از آن ها حمایت می شود.

شایان ذکر است؛مهلت ارسال آثار به اولین رویداد تولید فیلم داستانی "سَمر" تا پایان مردادماه تمدید شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر