کد خبر: 1014932
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کارت خرید کالای قابل شارژ
نایب رئیس دوم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم از ارائه طرحی در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در این کمیسیون خبر داد که هفت دهک پایین جامعه را شامل شده و در قالب توزیع کارت خرید کالا در نظر گرفته شده است.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، در تشریح جزئیات ارائه طرحی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر که در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در حال بررسی است، اظهار داشت: مزایای این طرح شامل هفت دهک پایین جامعه می‌شود، اعم از کل افرادی که یارانه‌بگیر هستند یا به منظور بهره‌مندی از طرح معیشت شناسایی شده‌اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که هفت دهک پایین جامعه بر چه اساسی مشخص می‌شوند، ادامه داد: هم‌اکنون دهک‌های متوسط به پایین جامعه باید از کمک معیشت بهره‌مند شوند به این معنا که افرادی که با افزایش تورم و گرانی که در بازار ایجاد شده است، درآمدهایشان پاسخگوی هزینه‌های زندگیشان نیست و در تامین معیشت خود با مشکل مواجه هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به روند بررسی این طرح در کمیسیون متبوعش، یادآور شد: این طرح در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در حال بررسی است و در نشست فردا نهایی و تصویب می‌شود و گزارش آن برای بررسی در صحن آماده و فرستاده خواهد شد.

نایب رئیس دوم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در مورد هدف از تدوین این طرح، تاکید کرد: هدف از ارائه این طرح این است که بتوان به تامین معیشت مردم کمک کرد ضمن اینکه این کمک‌ها به صورت یارانه نقدی نبوده و در قالب کارت خرید کالای مورد نیاز ارائه شده و این کارت‌ها هم در فواصل زمانی 2 یا 3 ماهه شارژ می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر