کد خبر: 1014864
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
نشست آنلاین رئیس سازمان سینمایی با اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: یکشنبه ۱۹ مردادماه نشست آنلاین و اینستاگرامی رئیس سازمان سینمایی با اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد؛ این مراسم به دلیل شرایط این روز‌های جهان به صورت مجازی برگزار شد واهالی رسانه سوالات خود را به صورت شفاهی (تلفنی) و یا مکتوب مطرح کردند و به عکس نشست‌های خبری دیگر با افزودن مکرر زمان پاسخگویی، فرصت به همه متقاضیان رسید، حتی فعالان فضای مجازی و ادمین‌های تلگرامی حوزه سینما.

نظم جلسه با یک برنامه ریزی درست و طرح یک قرارداد که هر فرد یا خبرگزاری می‌تواند یک سوال داشته باشد تا انتها حفظ شد و سوالات اهالی رسانه به نوبت خوانده و پرسیده شد؛ انتظامی هم در پاسخ به سوالات، شفاف و با ریتمی تند و بدون تکرار و ارائه گزارش‌های ملال آور مرسوم، پاسخ خبرنگاران را داد.
 
مراسم به صورت زنده و مستقیم از صفحات اینستاگرامی سازمان سینمایی و روابط عمومی آن و همچنین سایت سازمان در دسترس بود و این ارتباط از پشیبانی مناسبی بر خوردار بود به طوری که مشکل خاصی در صدا و تصویر تا پایان مراسم پیش نیامد و ارتباط با مخاطب نیز به طورهمزمان برقرار بود.

این ابتکار می‌تواند هرماه تکرار شود و پاسخ مناسب و به روزی برای برخی خبرسازی‌های کاذب و جعلی نیز باشد و البته الگویی برای سایر بخش‌های وزارت ارشاد و دستگاه‌های مختلف کشور.
 
منبع: صبح سينما
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار