کد خبر: 1014846
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید حفظ شاکله تیم از اهداف این باشگاه است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارش عملکرد ماهانه خود خطاب به هواداران آبی‌پوشان پایتخت گفت: با تلاش خوب معاونت فرهنگی و ارتباطات خود و بچه‌های روابط عمومی باشگاه استقلال که زحمت کشیدند، سایت باشگاه استقلال را که از نواقص ما بود و در سه چهار ماه گذشته و حتی قبل‌تر در دسترس نبود، با طراحی نو از امشب در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل استقلال درباره تمدید قرارداد بازیکنان تیمش گفت: موضوع بعدی که برای هواداران و خود باشگاه مهم است، بحث حفظ شاکله تیم است. همه هم و غم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و هم‌چنین برای تمدیدی‌ها هم لازم است بگویم با دوتا از بهترین‌های‌مان از یک ماه و نیم پیش صحبت کرده‌ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکرات‌مان جدی‌تر و کاملا رسمی ادامه پیدا می‌کند؛ برای این که ما می‌خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی‌دهیم که مثل سنوات گذشته بازیکنان زیادی از تیم جدا شوند. امسال این اجازه را نمی‌دهیم. ما اقداماتی هم جهت تقویت تیم برای سال بعد کرده‌ایم.

او افزود: این را هم اعلام کنم که با توجه به این که لیگ تمام نشده، خیلی حرفه‌ای نیست با بازیکنان تیم‌های دیگر که در حال تلاش برای سقوط نکردن یا تلاش برای کسب سهمیه هستند، مذاکره کنیم. ما اگر بازیکنی را بخواهیم و آن بازیکن با جایی قرارداد داشته باشد،‌ قطعا با مدیران آن باشگاه مذاکره می‌کنیم و بعد از لیگ با آن بازیکن صحبت می‌کنیم. ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در کنار بازیکنان باکیفیتی که داریم،‌ چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم. این اخباری که الان منتشر می‌شود که فلان بازیکن با فلان تیم بسته، به نظر من شایسته نیست چون بازیکنانی که به تیم‌های‌شان اعتقاد دارند و قرارداد دارند، باید تا لحظه آخر برای تیم خودشان با تمام وجود تلاش کنند.

سعادتمند درباره شرایط شیخ دیاباته گفت: دیاباته با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله دارد و هم ما و هم او به قرارداد خود پایبند هستیم. او بازیکن ماست و جای نگرانی نیست و فقط ما باید درباره تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است چون ما به او نیاز داریم.
او خاطرنشان کرد: دیاباته به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی است. هم‌چنین میلیچ هم بازیکن بسیار حرفه‌ای و رزومه بسیار خوبی است. قرارداد او هم دو ساله است و ما مذاکرات خود را با این دو عزیز بعد از پایان لیگ به صورت ادامه‌دار خواهیم داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار