کد خبر: 1014742
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
ارتش و انصارالله یمن با حمله به مراکز تروریست‌های داعش در مرکز این کشور، یکی از مهم‌ترین مراکز تروریست‌ها را به کنترل خود در آوردند و همزمان رئیس هیئت اطلاعات و شناسایی یمن وابسته به دولت نجات ملی در یک نشست مشورتی اعلام کرد مرحله جدیدی از اقدامات اطلاعاتی استراتژیک علیه ائتلاف متجاوزسعودی آغاز خواهد شد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش المسیره، عبدالله یحیی الحاکم، رئیس هیئت اطلاعات و شناسایی یمن در جریان این نشست مشورتی در تفصیل آخرین راهبرد‌های اطلاعاتی علیه ائتلاف سعودی، مسائل مرتبط با فعالیت اطلاعاتی و راه‌های مقابله با جنگ روانی و شایعاتی که ائتلاف عربی تحت امر عربستان از آن‌ها علیه ملت یمن و ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور بهره می‌برد، مورد بررسی قرار داد.

در این نشست همچنین در خصوص تحولات نظامی در میادین و جبهه‌های مقابله با دشمن سعودی رایرنی شد.

الحاکم همچنین در مورد اقدامات اساسی برای افزایش فعالیت‌های هیئت اطلاعات و شناسایی در مراحل پیش رو و حساسی که منطقه و یمن با آن رو به رو هستند، نیز به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بر لزوم مدیریت جنگ اطلاعاتی با توانمندی عالی و به صورت مقتدرانه تأکید کرد.

این مسئول یمنی ضمن قدردانی از سربازان گمنام وابسته به هیئت اطلاعات و شناسایی که در تمامی مناطق به ویژه در جبهه‌های آن سوی مرز‌های یمن فعالیت می‌کنند، گفت که این سربازان توانسته‌اند با اقدامات کارآمد خود فشار شدیدی بر ائتلاف سعودی جهت دست کشیدن از تجاوزات و طرح‌های خصمانه خود علیه ملت یمن، اقتصاد و صلح و آرامش اجتماعی این کشور وارد کنند.

الحاکم تصریح کرد، مرحله جدیدی از اقدامات اطلاعاتی در ابعاد استراتژیک وجود دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار