کد خبر: 1014646
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
طبق آخرین آمار جهانی تعداد مبتلایان در جهان از ۲۰ میلیون نفر عبور کرد و به ۲۰ میلیون و ۲۶ هزار مبتلا رسید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز، ۲۰ میلیون و ۲۶ هزار و ۱۶۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۷۳۴ هزار و ۲۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۶۲۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۹ هزار و ۷۲۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۴۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۶۵ هزار و ۱۱۷ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۲ هزار و ۲۱۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۳۵ هزار و ۵۸۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۰۱ هزار و ۱۳۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶۲ هزار و ۶۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۷۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۴ هزار و ۴۶۶ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو و کلمبیا نیز به‌ترتیب با ۸۸۷ هزار و ۵۳۶، ۵۵۹ هزار و ۸۵۹، ۴۸۰ هزار و ۲۷۸، ۴۷۸ هزار و ۲۴ و ۳۷۸ هزار و ۴۸۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های شیلی با ۳۷۳ هزار و ۵۶ و اسپانیا با ۳۶۱ هزار و ۴۴۲ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۲ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۷۰۱، ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۴۶۰ و یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۷۴۳ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
 
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار