کد خبر: 1014636
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: روحیه فداکاری والدین شهدا الگویی برای همه آحاد مردم بویژه جوانان است.

حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با والدین شهدای بستری در مرکز توانخبشی سالمندان ایثار مشهد مقدس که به مناسبت عید سعید غدیر خم و با حضور تنی چند از مدیران استانی صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جامعه ما به سمت پیری است و جوانان باید بدانند سالمندان به چه چیز های نیاز دارند. احتیاجات عاطفی،  معیشت،  تفریح، شرکت در زندگی اجتماعی و امنیت از اصول اولیه یک زندگی سالمند است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی افزود: برخی از والدین شهدا که در شرایط خاص و نیازمند امکانات اولیه پزشکی هستند در مرکز توانخبشی سالمندان ایثار نگهداری می شوند.
وی در همین راستا افزود: تکریم، بررسی وضعیت جسمی و سلامتی، ارتقا روحیه شادابی و نشاط از مهمترین اصول این مرکز  است که زیر نظر بنیادشهیدوامورایثارگران فعالیت می کند.
در این دیدار که حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد، حمید صفایی نیکو رئیس اداره امور شعب بانک ملی و سید امیر مرتضوی معاون دادگستری خراسان رضوی نیز حضور داشتند، با اهدای شاخه های گل از شکیبایی و صبوری این اسوه های صبر و مقاومت تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، مرکز توانبخشی سالمندان ایثار مشهد مقدس در دو طبقه شامل بخش‌های مراقبت‌های ویژه، پرستاری، مانیتورینگ، فیزیوتراپی، توانبخشی و با امکانات تخت برقی و تشک مواج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار