کد خبر: 1014566
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
دختربچه خردسال در خیابان خاکی فلاح شهر اهواز به جوی فاضلاب شهری سقوط کرد و جانش را از دست داد. رها شدن فاضلاب شهری و پیامد‌های ناشی از آن‌چالش‌های بسیاری را در مدیریت شهری اهواز ایجاد کرده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۲۲ شامگاه چهارشنبه هفته گذشته خبر رسید دختربچه‌ای یکساله به جوی رو باز مقابل خانه‌شان سقوط کرده و جانش را از دست داده است. دختر خردسال که صدیقه‌نام داشت هنگام خارج شدن از خانه به جوی فاضلاب که حدود ۴۰‌سانتی‌متر عمق داشت سقوط کرده‌بود. محله‌ای که حادثه در آن رقم خورده از مناطق محروم اهواز است که فاقد امکانات، تأسیسات و تجهیزات شهری است. آن‌گونه که در خبر‌ها آمده صدیقه چهارمین کودکی است که پس از سقوط به جوی‌های رو باز جانش را از دست داده است. جبار حیدری پدر صدیقه، در شرح حادثه به پایگاه خبری کاوش گفته است: من مستأجرم، سه‌دختر و دو پسر داشتم که یکی از دخترانم را از دست دادم. او در شرح حادثه گفت: همسایه از همسرم آرد خواسته بود. همسرم برای تحویل آرد به خانه آن‌ها رفت. در این بین فرزند یکساله‌ام از خانه خارج شده و بدون اینکه کسی متوجه شود به جوی آب سقوط می‌کند. بعد از اینکه متوجه نبود بچه شدیم به دنبال او می‌گشتیم که یکی از برادرانش متوجه می‌شود خواهرش در فاضلاب افتاده‌است. حدود ۱۰ یا ۱۵‌دقیقه از گم‌شدنش گذشته‌بود که متوجه شدیم او در جوی افتاده و فوت شده‌است. او ادامه داد: شب‌ها اینجا بسیار تاریک است و روشنایی وجود ندارد و اگر خیابان روشن بود فرزندم را زودتر پیدا می‌کردم و نجاتش می‌دادم. دخترم را به سرعت به بیمارستان بردیم، اما همان لحظه که پیدایش کرده‌بودیم فوت شده بود. همسرم بعد از این ماجرا مانند دیوانه‌ها شده است. برادر ۱۲‌ساله صدیقه هم گفت: وقتی از خانه بیرون آمدم در تاریکی شب متوجه دست خواهرم در جوی فاضلاب شدم و وقتی او را پیدا کردم کامل غرق شده بود. پدر صدیقه با اشاره به اینکه خانواده شهید هستند گفت: ما قبل از این اتفاق از مسئولان انتظار داشتیم برای سامان دادن به این شرایط به ما کمک کنند، اما الان بعد از فوت کودکم چه انتظاری می‌توانم داشته باشم تنها از مسئولان می‌خواهم کمک ما کنند خانواده دیگری دچار این غم نشوند.

براساس این گزارش پیشتر سه‌کودک به نام‌های محمد‌صادق زرگانی‌- ۱۰‌فروردین‌۹۵ – محمد‌عرفان عبیداوی یک و نیم ساله- ۱۹‌اردیبهشت‌۹۷- علی بروابه سه‌ساله- ۲۲‌مرداد‌۹۷ در جوی فاضلاب سقوط کرده و فوت شده بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار