کد خبر: 1014540
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
توزیع ۳۵۰ دستگاه یخچال در «بشاگرد»
به‌مناسبت دهه ولایت و عید غدیر ۳۵۰ دستگاه یخچال فریزر بین مردم نیازمند بخش گافر و پارامون توزیع شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش فارس، به‌مناسبت دهه ولایت و عید غدیر ۳۵۰ دستگاه یخچال فریزر بین مردم نیازمند بخش گافر و پارامون توزیع شد. یک هزار دستگاه یخچال از سوی مقام معظم رهبری به مردم نیازمند بشاگرد اهدا شده است که در مرحله نخست ۳۵۰دستگاه توزیع شد. مردمان مددجو و نیازمند در بشاگرد فراوانند به گونه‌ای که آمار بالایی از مردم این شهرستان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند. در دهه ولایت و امامت هزار دستگاه یخچال فریزر از سوی مقام معظم رهبری به مردم نیازمند بشاگرد اهدا شد که مرحله نخست آن به دست نیازمندان رسیده است. به گفته سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، این اقدام در راستای کمک به مردم محروم این منطقه و با توجه به گرمای شدید هوا و نیاز مردم بشاگرد به یخچال صورت گرفته است.

وی افزود: برخی خانواده‌های بشاگردی در پی سیل سال گذشته متحمل خسارات زیادی از جمله از دست‌رفتن زندگی‌شان شدند که امیدواریم این کمک‌ها بتواند باری از دوش مردم صبور و پرمهر این منطقه بردارد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه عنوان داشت: سپاه پاسداران به مناسبت ایام دهه ولایت، توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در منطقه بشاگرد را نیز آغاز کرد و روزانه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، غذای گرم تهیه و بین مردم بشاگرد و روستا‌های آن توزیع می‌شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار