کد خبر: 1014524
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
با حضور معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان.
مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم و با حضور دکتر علی‌نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (یکشنبه – ۱۹ مردادماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فاز نخست اپلیکیشن تخصصی تکواندو به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم و با حضور دکتر مهدی علی‌نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، محمداسماعیل آذرپاد پیشکسوت تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان، آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو و پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در فدراسیون تکواندو رونمایی شد.

در این مراسم محمد باقری معتمد، کوروش رجلی و مسعود حجی‌زواره قهرمانان پرافتخار تکواندو کشورمان و همچنین محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی نوجوانان، مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی نونهالان در مسابقات آسیایی و جهانی ۲۰۱۹ نیز حضور داشتند.

آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی دو نماینده تکواندو ایران در المپیک توکیو و ناهید کیانی ملی‌پوش تکواندو بانوان بود که در مراسم رونمایی شرکت کردند.

اپلیکیشن تخصصی تکواندو TaekApp با هدف دسترسی آسان و سریع خانواده بزرگ تکواندو به اخبار، بخشنامه‌ها، آزمون و رویداد‌های آنلاین، دوره‌های هماهنگی و آموزشی، آموزش فرم‌ها و حرکات و ... راه اندازی شده است که فاز نخست امروز (یکشنبه – ۱۹ مردادماه) رونمایی شد.

این مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و در ادامه کلیپ مستند زندگینامه شهید تکواندوکار وحید زمانی نیا همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید شاخص ورزش کشور در سال ۱۳۹۹ پخش شد. سپس سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به حاضرین در مراسم خیرمقدم گفت. در ادامه نیز کلیپ عید غدیر پخش گردید و مدیرعامل شرکت ایده گزین تندرستی گزارش فنی اپلیکیشن تخصصی تکواندو را ارائه کرد.

در ادامه دکتر مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به سخنرانی پرداخت و پس از آن به صورت رسمی و با پخش تیزر از اپلیکیشن تخصصی تکواندو رونمایی شد.

در پایان نیز تیزر چالش بزرگ تکواندو که به منظور گرامیداشت دهه امامت و ولایت "عید بزرگ غدیر" راه اندازی شده پخش و توسط آرمین هادی پور به صورت نمادین این چالش اجرا گردید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار