کد خبر: 1014515
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه‌اش با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محسن هاشمی امروز در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جزئیات جلسه خود با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه ضمن تبریک انتخاب آقای قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس در موارد مختلف صحبت شد و این جلسه حدود یک ساعت به طول انجامید.

وی تصریح کرد: در این جلسه در رابطه با مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد که یکی از موارد مطرح شده در این جلسه مسائل انتخابات شورا‌ها و همچنین بررسی مجدد انتخابات شورا‌ها بود.

وی گفت: در ادامه جلسه نیز در مورد لوایح موجود در مجلس شورای اسلامی از جمله لایحه درآمد پایدار و مدیریت یکپارچه شهری صحبت‌هایی شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: همچنین در جلسه اشاره شده به مسائل کلی کشور و مشکلات حال حاضر ازجمله کاهش ارزش پول ملی و مسائل مربوط به تورم بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین به موضوع شهرداری تهران و مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل عمومی اشاره شد و از ریاست مجلس درخواست شد تا نسبت به اجرای قوانین موجود نظارت داشته باشد.

هاشمی گفت: در پایان جلسه نیز قرار شد جلسه هماهنگی میان مجمع نمایندگان تهران و شورای شهر تهران برگزار شود تا جلسات مستمری را داشته باشیم.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار