کد خبر: 1014391
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
این روز‌ها که همه ما درگیر مبارزه با شیوع بیماری کرونا هستیم، رادیو سریالی را با عنوان «زندگی با طعم کرونا» به روی آنتن می‌برد.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو، مجموعه پنج قسمتی «زندگی با طعم کرونا» با کارگردانی میرطاهر مظلومی و به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو تولید شده است که از امشب همزمان به روی آنتن رادیو نمایش نیز می‌رود.

داستان این نمایش که مهدی فراهانی آن را نوشته است درباره خانواده‌ای است که در اوج بجران کرونا، منزلشان دچار آب گرفتگی می‌شود و این موضوع همسایه‌های دیگر را نیز درگیرمی کند و باعث اتفاقاتی می‌شود که شنیدنی است.

مجموعه رادیویی «زندگی با طعم کرونا» به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان، صدابرداری فرزاد شریفی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و باهنرمندی مهدی طهماسبی، مجتبی طباطبایی، نگین خواجه نصیر، کامیار محبی، مونا صفی، کرامت رودساز، عبدالعلی کمالی، سهیلا تیلاوی، حواالهویی، ناهید مسلمی، ماندانا محسنی و با شرکت و کارگردانی میرطاهر مظلومی از امشب هجدهم مردادماه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود و ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار