کد خبر: 1014334
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
امام‌ جمعه ایلام خبر داد:
امام‌ جمعه ایلام از آغاز مرحله دوم کمک مومنانه با توزیع ۸هشت هزار بسته غذایی در ایلام خبر داد.
آزادپور

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر روز چهارشنبه در آغاز مرحله دوم کمک مومنانه در ایلام اظهار کرد: در گام دوم نهضت کمک مومنانه تعداد هشت هزار سبد غذایی با حفظ کرامت انسانی در اختیار افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج این توانایی را داشت که پای کار بیاید و با ورود این نهاد ارزشمند موج عظیمی با کمک همه اقشار مردم در سطح استان و شهرستان‌ها ایجاد شد، که این اقدامات سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و بسیجیان قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در آئین رونمایی از مرحله دوم نهضت کمک مومنانه و پویش امید و همدلی گفت: در پی رضایت مقام معظم رهبری از اجرای موفقیت آمیز مرحله اول کمک‌های مومنانه و تاکید معظم له بر ادامه این پویش مردمی، همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام با هدف کمک به افراد و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا آغاز شد. در این مرحله کمک‌های انسان دوستانه مردم و خیرین شامل بسته‌های معیشتی، البسه و لوازم التحریر دانش آموزان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی جمع آوری شده و توزیع می‌شوند.

سردار جمال شاکرمی علاوه بر این در شب عید غدیر بیش از ۱۰۰ هزار پُرس غذای گرم با محوریت مساجد و ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در میان خانوارهایی که تاکنون از کمک‌های مومنانه بهره مند نشده‌اند، توزیع می‌شود. مراحل بعدی این رزمایش دهه اول محرم و آخر صفر خواهد بود.

وی گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با همراهی پویش امید و همدلی، سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مردم و خیرین تعداد ۴۲ هزار بسته معیشنی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در بین مردم توزیع شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر