کد خبر: 1014125
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام به ویژه برنامه ها در ایام دهه ولایت و امامت، گفت:
پویش ارمغان علوی با محوریت اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند مناطق حاشیه شهر و هم چنین برپایی کارناوال شادی در شب عید غدیر از مهم ترین برنامه های این ایام خواهد بود.

مهدی رجب پور با بیان اینکه هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام در ایام شیوع کرونا برنامه های خود را تعطیل نکرده و در قالب های مختلف دنبال می کند، گفت: به مناسبت ایام سعید دهه ولایت و امامت برنامه های گسترده ای را پیش بینی کردیم که همزمان با عید سعید قربان و با برنامه اطعام علوی آغاز شد.

وی با اشاره به مشارکت آستان قدس رضوی و بنیاد بین المللی غدیر در برگزاری این برنامه ها، افزود: در قالب این برنامه با مشارکت خیران ارجمند گوشت قربانی تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شد.

رجب پور برگزاری مسابقات فرهنگی را از دیگر محورهای برنامه های مجموعه جوادالائمه علیه السلام در دهه ولایت خواند و گفت: مسابقه شعر خوانی غدیر و هم چنین مسابقه کتابخوانی با محوریت واقعه عظیم غدیر خم از جمله برنامه هایی بود که در این حوزه و در بستر سایت سراج کانون جوادالائمه علیه السلام به نشانی 3raj.ir اجرا شده و در حال اجراست.

برگزاری پویش من غدیری ام یکی دیگر از برنامه هایی بود که وی به آن اشاره و عنوان کرد: در قالب این برنامه افراد بخشی از خطبه غدیر را در قالب یک ویدوی کوتاه خوانش و ضبط می کنند و در بستر فضای مجازی به اشتراک می گذارند.

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام هم چنین به فعالیت شعب این مجموعه در ایام دهه ولایت اشاره و عنوان کرد: شعب کانون در مناطق مهرآباد، الهیه، سیس آباد و ... نیز در برگزاری برنامه ها به ویژه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان مشارکت خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار