کد خبر: 1014100
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
مدیرعامل شرکت گاز استان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به فعالان حوزه خبر و رسانه، به ویژه خبرنگاران صنعت فاخر نفت و گاز ایران تبریک گفت.

حسن افتخاری در این پیام با یادآوری کلام خدا در آیه اول سوره مبارکه قلم با عنوان سوگند به قلم و آنچه مى‏نويسند نوشت: 17مردادماه، مصادف با شهادت مظلومانه خبرنگار شهید محمود صارمی و تنی چند از دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، تاریخ غرور آفرین دیگری را در دفتر خاطرات ایران اسلامی به نام روز خبرنگار به ثبت رسانده است. خبرنگاران با قلم آزاداندیش و نگاه باتقوای خود از یک سو به عنوان چشمان تیزبین مردم و از سوی دیگر آیینه‌ای تمام‌نما از خدمات ارزنده بخش های مختلف نظام برای جامعه هستند. آنان راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی و مجاهدانی از جنس قلم و ایمانند که جوهر وجودشان با سربلندی و عزت نام ایران مانوس شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از تلاش های شما سروران ارجمند در انعکاس اقدامات و خدمات شرکت گاز استان خراسان رضوی، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی شما و دیگر فعالان حوزه خبر و رسانه را مسئلت دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار