کد خبر: 1014049
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
زن نظافتچی که از خانه صاحبخانه یکصد میلیون تومان طلا و جواهر سرقت کرده‌بود، دستگیر شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  دهم خرداد امسال مردی به کلانتری‌۱۴۷ گلبرگ رفت و گفت سارق یا سارقانی به خانه‌اش دستبرد زده‌اند.

شاکی گفت: طلا و جواهرات همسرم را که بیش از ۱۰۰‌میلیون تومان ارزش داشت، بالای قفسه کتابخانه‌ام مخفی کرده بودم. هر چند وقت یک‌بار محل نگهداری طلا را بررسی می‌کردم تا اینکه چند وقت پیش به طلا‌ها نیاز پیدا کردم و وقتی سراغ جعبه جواهرات روی قفسه کتابخانه رفتم متوجه شدم همه طلا‌ها سرقت شده است.

با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی پرونده برای بررسی وارد عمل شدند. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد سارق فرد یا افراد آشنایی بوده‌اند که در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا‌ها کرده‌اند.

از سوی دیگر مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند مدتی است زن جوانی به نام ریحانه به عنوان نظافتچی به خانه شاکی رفت و آمد دارد. بنابراین کارآگاهان به ریحانه مظنون شدند و وی را برای بازجویی به اداره پلیس احضار کردند.

سرهنگ کارآگاه مسعود برجی، جانشین پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی تهران درباره این خبر گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت طلا‌ها به ارزش یکصد میلیون تومان از منزل شاکی اعتراف کرد و در ادامه طلا‌ها کشف و به مال باخته تحویل شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و کشف اموال مسروقه پرونده به دادسرا ارسال و متهم با قرار تأمین مناسب روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار