کد خبر: 1014020
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در جامعه باید از امکانات فضای مجازی و رسانه‌ها بهره بیشتری برای معرفی هفته دفاع مقدس برد.

حسین خوش‌اقبال بعد از ظهر امروز جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های دفاع مقدس که در سالن شهدای گمنان استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص به خاطر شیوع کرونا با آن مواجه هستیم برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه‌های دفاع مقدس باید با تمهیدات کاملا بهداشتی انجام بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: توجه به دستورات ستاد کرونا در چیدمان و نحوه برگزاری ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی ضروری است و تمام بخش‌ها و دستگاه‌هایی که در قالب کمیته‌های 17گانه تخصصی استان به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌ها  تدوین می‌کنند این موضوع را مدنظر قرار دهند.

خوش‌اقبال اضافه کرد: سال‌ها از دفاع ارزشمند مردم در جنگ تحمیلی گذشته و در طول این سال‌ها خدمات بزرگی به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این هفته همزمان با مراسم مختلف خدمات نظام و دولت‌ به مردم هم باید بیان شود،  اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در جامعه باید از امکانات فضای مجازی و رسانه‌ها بهره بیشتری برای معرفی هفته دفاع مقدس برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر همراهی همه دستگاه‌ها و ستادهای شهرستانی در برگزاری هرچه کیفی هفته ویژه دفاع مقدس استان کردستان گفت: توقع داریم در سوم تا 9 آبان ماه که به عنوان هفته ویژه دفاع مقدس اختصای یافته به جز معرفی نقش مردم کردستان در دوران مقدس کارهای ارزشمند و خدمات نظام که در طول 40 سال گذشته انجام شده در سطح ملی معرفی شود.

خوش‌اقبال افزود: سه نهاد و دستگاه سپاه، ارتش و جهاد کشاورزی مسئولیت برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس استان را باید بر عهده بگیرند و این نمایشگاه با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های کامل بهداشتی برگزار شود.

ذبیح الله مالکی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: ‌دستور عمل چهلمین سالگی دفاع مقدس برای برگزاری برنامه‌ها از اول سال 99 به حفظ آثار و استانداری کردستان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه تا به حال سه جلسه در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در استان برگزار شده است، بومی سازی دستور عمل 40 سالگی دفاع مقدس، فعال نمودن ستاد استانی و شهرستان‌ها، تهیه و تولید پاورپوینت کامل از شرح وظایف هر کدام از اعضا، ارسال ابلاغیه مصوبات جلسات برای کمیته‌ها و فرمانداران، حضور در 5 شهرستان برای تشریح برنامه‌های 40 سالگی دفاع مقدس، دریافت برنامه‌های پیشنهادی و اقدامات انجام شده توسط کمیته‌های 17گانه از جمله اقداماتی بوده که تا این لحظه انجام شده است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه تا این لحظه تقریبا 155 عنوان برنامه از سوی کمیته‌های مختلف به دبیرخانه برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس ارسال شده است، گفت: 15 کمیته از 17 کمیته دفاع مقدس استان به صورت فعالانه تلاش و برنامه‌های خود را ابلاغ کرده‌اند.

به گفته سردار ذبیح‌الله مالکی، 7 فرمانداری از مجموع فرمانداری‌های سطح استان نیز در برگزاری جلسات و اعلام ویژه برنامه‌های پیشنهادی برای این ایام فعال بوده‌اند.

وی از برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص ابلاغی از کشور نام برد و گفت: در این نمایشگاه باید با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و بخش‌ها در قالب مختلف دستاوردهای ملی دفاع مقدس تبیین شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس البته با برنامه‌ریزی‌های مناسب با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و همچنین ایجاد بستر برای بیان خاطرات رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس و پخش آن در شبکه استانی و سایر رسانه‌ها از دیگر نکات کلیدی است که باید در برگزاری ویژه برنامه‌های این ایام مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر