کد خبر: 1013962
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف اعلام کرد:
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خواف گفت: ۸۶ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری در چهار ماه نخست سال جاری انجام شده که نتیجه آن دو مورد تشویق، ۲۴ مورد تذکر برای تأسیسات گردشگری و یک مورد پلمب واحد اقامتی غیر مجاز بوده است.
محمود باعقیده با اعلام این خبر افزود: در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری این بازدید‌ها با همکاری و همراهی دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات، نیروی انتظامی، اداره بهداشت و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: برنامه‌های بازدید این کمیته مشترک به‌صورت گروهی انجام شد و تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان‌ها شامل بوم گردی‌ها،مجتمع‌های بین‌راهی، مجتمع‌های خدماتی-بهداشتی، مساجد بین‌راهی و واحدهای‌ پذیرایی درزمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.
باعقیده با بیان این‌که این بازدید‌ها با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است، اضافه کرد: در جریان این بازدیدها، دو مورد تشویق، 24 مورد تذکر برای تأسیسات گردشگری و پلمب یک واحد اقامتی غیر مجاز ثبت شده است.
از شهرستان خواف نیز 105 اثر، محوطه و تپه تاریخی، طبیعی و میراث ناملموس در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
 این شهرستان دارای 35 جاذبه گردشگری و 16 تاسیسات گردشگری است.
 شهرستان با مركزيت شهر خواف در فاصله 282 کیلومتری از مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار