کد خبر: 1013936
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۸ میلیون و ۴۴۶ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با ۴ میلیون و ۸۲۶ هزار مبتلا در رده نخست جهان قرار دارد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: براساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۸ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۴۹۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶۹۷ هزار و ۲۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۱ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۹۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۸ هزار و ۵۲۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۱۷۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۵۸ هزار و ۹۲۹ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۷ هزار و ۹۸۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۶۶۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۹۴ هزار و ۷۰۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۵۰ هزار و ۹۱۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۸۵۶ هزار و ۷۵۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳۸ هزار و ۹۸۴ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو و شیلی نیز به‌ترتیب با ۸۵۶ هزار و ۲۶۴، ۵۱۶ هزار و ۸۶۲، ۴۴۳ هزار و ۸۱۳، ۴۳۳ هزار و ۱۰۰ و ۳۶۱ هزار و ۴۹۳ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۳۴۴ هزار و ۱۳۴ و کلمبیا با ۳۲۷ هزار و ۸۵۰ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۷۹۸، یک میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۱۹ و یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۵۷۶ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار