کد خبر: 1013781
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت ؛
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت از بازدید رئیس این سازمان از بازار عمده فروشان و بنکداران مواد غذائی در مشهد خبر داد.
 محمدجواد ساعدی اظهار کرد : در پی تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی از مراکز تامین و توزیع کالای اساسی و اقلام ضروری ، محمد رضا مس فروش رئیس سازمان صمت استان با همراهی روسای ادارات این معاونت و رییس صنف برنج و عمده فروشان مواد غذایی مشهداز بازار عمده فروشان و بنکداران موادغذایی مشهد در بلوار مصلی بازدید نمودند.
وی افزود: در این بازدید فرآیند نظارت بر موجودی کالاهای اساسی و اخرین روند تغییرات قیمت مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم به گروه های بازرسی برای تشدید اقدامات و رعایت قانون و انصاف داده شد.
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت گفت: در بازدید ریاست سازمان از ده واحد عمده فروش عرضه کننده برنج، روغن، چای، قندو شکرو سایر کالاهای اساسی در بازار مصلی مشهد، تیم بازرسی سازمان صمت عملکرد این واحدها رو مورد ارزیابی قرار داد و یک واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی گردید.
ساعدی در پایان از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، امتناع از فروش، احتکار یا انبار غیر متعارف کالا، ایشان میتوانند مراتبط را به سامانه ١٢٤ و یا تلفن 124 گزارش نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار